Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zastanawiam się nad wymianą filtra powietrza do swojego dieselka na K&N ,oczywiście mowa o wkładzie. Jeździ ktoś z forumowiczów na tym filtrze i w jakiś sposób odczuwa się różnicę? Warto takie coś zakładać. Przede wszystkim jest to filtr niewymienialny, tylko co jakiś czas trzeba go smarować. Z drugiej strony nie mogę dopatrzeć się w komorze silnika miejsca gdzie on się znajduje,wszystko jest tak upchane i zakryte że głupiego filtra nie mogę znaleźć :) więc prosiłbym o porade również gdzie on się znajduję,
Opublikowano

Jedynym plusem tego filtra jest to że wystarczy go czyścić co jakiś czas.Z tego co pamiętam zmienia się go dopiero co jakieś 80tys./km

Nie ma żadnych przyrostów mocy na nim-sprawdzałem to kiedyś z kolegami w Audi A3 2.0Tdi na hamowni-dwa przejazdy: na nowym filtrze seryjnym oraz na K&N.Zero różnicy.

 

A co do tego gdzie filtr się znajduje to patrz:

 

http://img571.imageshack.us/img571/9024/filtrd.jpg

http://img860.imageshack.us/img860/2813/podpise90v02.jpg
Opublikowano

tak jak Kolega wyżej: nie ma sensu...

 

filtr Knechta (jeden z droższych zamienników) to koszt poniżej 150zł...ja wymieniam przy każdym oleju (czyli co ~15tys. km), filtr nie jest "mocno" brudny ale przy okazji przeglądu koszt 150zł nie powala a uspokaja sumienie, że auto dobrze oddycha...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.