Skocz do zawartości

E30 1.8 M40 Nie odpala Pomocy!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Otóż opisze moją sytuację byłem się przejechać autem po okolicy, zatrzymałem się i zgasiłem silnik wszytsko było wporządku. kiedy znów chciałem uruchomic silnik po przekreceniu kluczyka skazówka temperatury była mocno przechylona na prawą stronę. No ale nic próbóję odpalić silnik, rozrusznik elegancko kręci na początku tak jak by auto załapywało ale na tym się kończy i nie słychać żeby już odpalało. Po odpięciu przepływki auto odpala i chodzi na granicy zgaśniecia tzn 300-400 obrotów po dodaniu gazu auto się dusi i gaśnie. Gdzie mam szukać przyczyny bo ręce już opadają, :cry2:
Opublikowano
ale w gazie go masz ? bo np moj m40 1.6 jak zgasnie mi na gazie to jest bardzo cieszko odpalic go na benzynie juz myslalem ze to czujnik ale wystraczy go pokrecic a jak zalapie te 300-400 to gazowac az zalapie obroty he :D
Opublikowano
Kolego ja w mojej też miałem takie coś ale tam nad kierownicą masz taką rączkę którą się ustawia gaz reka i pociąg ją w dól bedzie jak ręką odjął
Opublikowano

a gazik to której generacji ?

a do Mietek23: nie pisz takich herezji bo za takie tezy to by cię na stosie spalili :mad2: :mad2:

i zmień auto w podpisie :duh:

Opublikowano

szukaj nieszczelności w układzie dolotowym posprawdzaj wężyki zobacz czy klapa w przepływce się nie zacina może rozrząd się przestawił ewentualnie sprawdź jakie pompa daje ciśnienie

kopułka palec świece i przewody sprawne?

Opublikowano
Przyczyna została po próbach i błędach wkońcu zdiagnozowana. Winą była w tym przypadku pompka paliwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.