Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak auto jest zimne, ew. zima za oknem to dzwignia chodzi stosunkowo lekko. Jeśli temp. wzrośnie, chodzi coraz ciężej - czuć wyraźny opór na lewarku i trzeba przyłożyć więcej siły aby zmienić bieg. Najgorzej jest z P na pozostałe i odwrotnie. Gdzie najpierw szukać przyczyny problemu - przy mechaniźmie od dzwigni czy raczej linka ew. mechanizm przy skrzyni ? Dodam jeszcze że przy zmiane (jak opór wystepuje) słychać skrzypienie jak by było coś zardzewiałe.
Opublikowano

Przerabiałem to..nie masz się zbytnio czym przejmować. Nasmaruj linkę od dźwigni i powinno być dobrze. Jeśli problem się powtórzy zrób to jeszcze raz !

Pozdro

...dla Was to tylko samochody...a dla mnie to sens życia...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.