Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
witam wszystkich serdecznie na forum. kupiłem e36 z m50b25 + sekwencja zenit. auto oryginalnie było z 2,0 jest po swapie. i mam pewien problem. wszystko niby super chodzi pali bez problemowo, tylko czasami jak jade obojętnie czy na pb czy na lpg coś się dzieje i zero mocy. wciskam gaz i praktycznie zero reakcji. nic sie nie dzieje dopiero jak zgasze i odpale na nowo silnik znów można jechać. nie dzieje się to regularnie wiec cieżko stwirdzić czy przy wysokich obrotach czy przy niskich poprostu nagle. kolejne pytanie czy jak sie robi swapa w bmw to komputer też trzeba zmieniać ? czy pasują do siebie z b20 do b25. wcześniej jeździłem hondą i honde miałem opanowaną do cna. wszystkie swapy i przeróbki co do czego pasuje, natomiast o bmw nie mam zielonego narazie pojęcia. nie wiem czy komputer cos pokazuje bo sam w domu nie mam jak sprawdzić ( w przeciwieństwie do hondy :P ) a na diagnostyke dopiero mam we wtorek dzwonić żeby si umówić. i kolejne pytanie czy możecie polecić jakiegoś fachowca z okolic rybnika, żor itp. który rzeczywiscie ogarnia temat bmw aby posprawdzał mi tego łupa czy jest wszystko ok zeswapowane. pozdrawiam/ Edytowane przez spec-88
Opublikowano (edytowane)
Takie objawy może dawać czujnik położenia wału korbowego.Co do swapa poczytaj tutaj- viewtopic.php?f=15&t=128821&hilit=swap#p904760 :wink:.Jesteś nowy ok.Przy okazji popraw tytuł- viewtopic.php?f=68&t=120678 :wink: Edytowane przez ŁYSY.BMW.E36
Opublikowano
dobra tylko że to jest swap z 1,8 a u mnie w aucie było 2,0 i kolejne pytanie gdzie jest sterownik i jak poznać z jakiego modelu silnika jest ?
Opublikowano
jestem po diagnostyce i : błąd czujnika położenia wałka rozrządu. oraz bład wtrysku nr 6. skasował błędy i po odpaleniu auto chwile pochodziło pogazowałem i błedy nie wyskoczyły. wiec pytanie co dalej mam robić. i mega problem. pali 20l lpg/100 przy własciwie nie dotykaniu pedału gazu ( noga jak piórko) benzyny nie wiem. pytanie czy gaz źle wyregulowany. czy przez te błędy? czy jak. następna sprawa czy takie złącza diagnostyczne z allegro np takie http://allegro.pl/bmw-inpa-dis-usb-20-ads-e38-e39-e46-e36-e60-e61-i1559055347.html działają ? czy musi być na com ?
Opublikowano

Wymień wtrysk,czasem poprostu padają..też tak miałem w m52b25,jaki masz silnik z vanosem czy bez?Jeżeli bez to sterownik 402-405 jest taki sam do 2.0 i 2.5 podobnie jest z 413 sterownikiem z tym że to vanos

 

Co do interface...potrzebujesz na ADS zagadaj do nerwusa z działu diagnostyka...poczytaj ...ma na handel świetny sprzęt :cool2:

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
silnik z tego co wiem od poprzedniego własciciela to m50b25 na vanosie. i musze teraz pare dni pojeździc na pb i znowu mam podjechac na diagnostyke i zobaczyć czy dalej wywala błąd. czy czasem to nie instalacja lpg coś miesza a sterownik to sobie zobacze jutro. jaki mam..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.