Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem Żonie BMW E87 z 2005r 118i. Niestety auto nie działa prawidłowo, przy przyspieszaniu "z dołu", a szczególnie przy ruszaniu auto się przydławia i dopiero później się rozkręca. Objaw taki jakby był źle ustawiony wałek ssący (ja mam honde type-r z ustawialnymi wałkami i gdy ssący jest zbyt opóźniony to właśnie mam identyczny objaw).

Niewiele wiem o silnikach BMW, ale sądzę ,że gdyby wałek był faktycznie źle ustawiony miałbym kontrolkę check-engine zapaloną (zakładam, że jest czujnik położenia wałka - wyprowadźcie mnie z błędu jeśli nie ma)

Po podłączeniu do kompa otrzymuję błąd "VANOS intake control limit position too long too large", który w sumie by się pokrywał z tym co od początku zakładała, no ale sam Vanos już raz wymieniłem i błąd nie znika...

Zaczynam się trochę wkurzać na ten silnik więc proszę Was specjalistów o pomoc, a najlepiej o rozwiązanie problemu.

Opublikowano
Błąd mówi jasno, że jest przestawiony wałek ssący.

 

Dobra, ale w jaki sposób wałek ssący przestawił się sam?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.