Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich ;kto mi doradzi?rosnie cisnienie w ukladzie chlodniczym, 4,4 il; mechanik stwierdzil ze to uszczelka bo spalny w plynie , zrobili uszczelke auto stoi 3 tygodnie,a ten dzwoni ze objawy po tym zabiegu takie same :( on rozklada rece,gada ze to cos z dolem silnika ,kicha jak cholera/ pomozcie bo bede musial sprzedac iksa :( 503080579 :?
Opublikowano

nieciekawe objawy, chyba "puszcza" w garnkach..

z ciekawosci ile masz km ? tzn. tych realnych..?

mierzyles kompresje silnika ?

Opublikowano
Wymiana uszczelki to niewszystko. Sprawdzili głowice na szczelność ? Wystarczy lekkie pekniecie Może byc gdzieś pęknięta i objawy moga byc podobne.A planowanie glowicy ? Uszczelki wymienili w obydwu ?
Opublikowano
nic nie sprawdzalem bo auto chodzilo jak zegarek; najechane ma niby 168 tys. glowice niby planowali i sprawdzali,czekaja jeszcze na slizg lancucha rozrzadu i maja skladac. ciekawe co z tego wyjdzie? mam juz dosyc.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam.nie chce otwierac nowego tematu ,wiec spytam tutaj, a mianowice w 3,0 dieslu po dosyć dynamiczne jezdzie autostradowej wyrzucilo mi trochę plynu chłodniczego spod korka.Wyswietlila się kontrolka zbyt niskiego poziomu plynu chlodnicze.Oczywiscie uzupelnilem w drodze powrotnej male ubytki wodą destylowaną ( niestety zimną ) i udało mi się podmienić korek bo myslalem ze może to jego wina.Niestety nadal wyrzuca plyn wiec mechanik sprawdzil czy nie ma spalin w wodzie i na to wyszlo ze są.

Na co mam zwracać uwagę żeby nie mieć problemów jak kolega wyżej??wiadoma sprawa ze glowica będzie planowana i uszczelka pod glowicą będzie nowa????

Dodam ze nie ma wody w oleju i auto nie stracilo nic na mocy ani nawet nie kopci z wydechu , tylko ten wyrzucany co jakiś czas plyn chłodniczy mimo ze nic nie było przy nim robione wiec odpowietrzony był prawidłowo........

Opublikowano

Kolego badz spokojny wystarczy uszczelke i glowice by dobrze splanowali ( nie oszczedzaj na uszczelce pod glowice).

I oczywiscie dobrech Mech. ktory to dobrze oganie,a polatasz jeszcze dlugo.

Tylko dobrze ze odrazu wzioles sie za to.

I wymien olej do pewnosci.

Opublikowano

Glowica poszla do planowania ,a tam się okazalo się ze bardzo w piz.e dostala wiec musiala być dodatkowo uszczelniana , szlifowana i ''uszczelkowana'' tu i uwdzie co zakonczylo się kwotą 700 zl.Do tego doszedł koszt uszczelek + szplilki 500zl .Nastepnie nowy olej + filtr i plyn chłodniczy + robocizna (powiedziałem chłopakom ze jak się wyrobią do soboty choć auto dostali w czwartek to dam 1000 zl)

Reasumując -około 2500 zl psu w du.e :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.