Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wczoraj przydarzyło mi się coś dziwnego...

Na dzień dobry miałem problem z odpaleniem - zapalał a za sekundę gasł, po odpaleniu miałem niske i falujące obroty 300 - 700, po 5 minutach jazdy, kiedy wrzucałem luz, obroty wyraźnie falowały między 1000-1500 i tak przez cały dzień.

Nazajutrz już było normalnie. Z tego co czytałem to przyczyną może być fałszywe powietrze-tylko skąd one się bierze i jak mam to sprawdzić?

Czy zużyte świece też mają wpływ na obroty?

Pozdrawiam

Opublikowano

Może być fałszywe powietrze ale samo to raczej się nie naprawi.

Sprawdź szystość i kontakt na wtyczce do przepływki i sondy lambda oraz czujnika położenia przepustnicy - przy okazji przemierz jego oporności.

Wyczyść także zawór dodatkowego powietrza i jeśli podejrzewasz świece, bo ich dawno nie zmieniałeś to wymień je z konieczności chociażby przedłużenia żywotności cewek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.