Skocz do zawartości

Problem z wibrujacym silnikiem / wtrysk?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich to moj pierwszy post na tym forum. Auto e60 530d z 2004 roku, przebieg 170tys i problem z nieregularnymi wibracjami w silniku glownie do momentu az silnik porzadnie sie rozgrzeje ale nawet i wtedy zdaza sie b.delikatne wibrowanie. Sa one bardzo nieregulrne czasem lekkie, czasem dosyc mocne. Po diagnostyce okazalo sie ze jeden z wtryskow powoli pada i trzeba go wymienic + blad swiec zarowych. Po ostatnim serwisie mechanik zalecil zrobienie zaslepek zamiast klapek na kolektorze ssacym, jest gdzies niewielki wyciek, ogolnie nie sa w najlepszym stanie. Czy przyczyna wibracji jest wtrysk? Mial ktos taka przypadlosc? Zadnego dymienia, spadku mocy. W zasadzie po diagnostyce sprawa powinna byc prosta ale zastanawiam sie czy moze byc jakas inna przyczyna. Aha i co myslicie na temat zakladania zaslepek w kolektorze, czy to jest 100% bezpieczne? Chcialbym po wakacjach zamontowac chipa a zdania sa podzielone. Z gory dzieki za pomoc, pozdrawiam.
Opublikowano
na temat wibrowania nie pomogę, ale z tym kolektorem to nie zwlekaj bo Cię to może kosztować 3 średnie krajowe. Poszperaj na forum i zobacz jak wyglądają zdjęcia powyginanych zaworów i postemplowanych tłoków. Ja nie odczuwam kompletnie żadnej różnicy po wyrzuceniu klapek - przejechałem ok 10k po tym zabiegu, u mnie nie ma DPFa.

z pozdrowieniami

bArT


Matematyka to nie ma technika, moja tematyka matematyki nie dotyka. / k44

Opublikowano
dzieki, wiem slyszalem ile szkod moze wyrzadzic wiec umowilem bm na nastepny poniedzialek, moze ktos jeszcze podpowie cos na temat wibracji?
Opublikowano

z tymi padajacymi wtryskami to bylbym ostrozny. U mnie też jeden miał czasy na granicy akceptowalności i po kilkukrotnym zastosowaniu specyfików do czyszczenia układu wtryskowego chyba STP po sprawdzeniu po roku wszystkie wtryskiwacze pracują idealnie.

 

w silnikach 2.0d czasem problemem jest tłumik drgań wału czyli koło pasowe, nie wiem jak jest w 3.0d ale może warto sprawdzić. Pooduszki silnika do sprawdzenia no i jesli nie masz automatu to potencjalnie koło dwumasowe może powodować wibracje, szarpnięcia na wolnych obrotach. Masz kilka punktów zaczepienia, posprawdzaj.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.