Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .. Mam do Was pytanie .

ogólnie diagnostyka INPA

tłumaczenie z jakiegoś programu :

Błąd B1AFA - obwód zapłonowy napinacza okucia po stronie kierowcy z przodu - przerwa

 

Otóż auto po małej stłuczce bez wystrzelenia poduszek ( ale do końca nie wiadomo - przy kupnie nie były wystrzelone) Ciągle pali się błąd poduszek powietrznych. wymieniłem napinacz na napinacz z Anglika i nic .

Byłem u 2 mechaników na kompie kasowali błąd i nic po odpaleniu kolejny błąd wraca na nowo. kolejna rzecz to to że stary napinacz jak miałem po zapięciu pasów gasła kontrolka pasów a gdy wymieniłem na napinacz z anglika ( niebitego ) po zapięciu pasów pali się dalej ( nie pomijając poduszek które palą się cały czas. )

 

Proszę o pomoc co jest grane gdzie szukać jak coś ? czy to na 100 % napinacz bo z anglika czy gdzieś coś się rozłączyło ?

Czy to może być któraś mata i ona by powodowała ten błąd ? ?

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Wczoraj wymieniłem napinacz no i nie mogę zgasić kontrolki od pasów i poduszki...Po wykasowaniu błędu inpą ,bład wyskakuje ponownie po przekręceniu stacyjki.Czy możecie powiedzieć jak zrobić to ncs-expert ,bo jedyne co potrafię zrobić tym programem to zaprogramować światła do jazdy dziennej...

 

pozdrawiam

Opublikowano
no ale jak wywala ci błąd ,to co ty chcesz zrobić NCS?można wyłączyć kontrolke pasów,ale błąd i tak będzie,a chyba nie o to chodzi?musisz szukać usterki,może w e65 trzeba coś adoptować?nie wiem,ale NCS nic ci raczej nie da,najlepiej daj zrzut błędów,może ktoś coś będzie wiedział

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.