Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam.. mam taki problem.. jakis czas temu zalozylem blosa i auto pali mi 16- 17 litrow na 100km po miescie.. przy bardzo spokojnej jezdzie.. jazda do 3 - 3,5tys..w sumie tyle samo co przy dynamicznej/nie mowie o katowaniu bo wtedy nie licze.. na trasie do 100 chwilami 120.. ok 13.. otoz blos jest zakrecony na maxa ta (duza sruba) wiecej sie nie da.. mala srubka tez do oporu ale ona od wolnych obrotow jest wiec ok. parownik odkrecony na ok 3/4 .. co zrobic.. auto chodzi podobnie na gazie jak na benzynie.. na benzynie lepiej na wysokich od 5 do 7 tys a na blosie troche slabiej takto podobnie.. da sie jakos zubozyc mieszanke jeszcze bardziej.. pozdr ps.. nie bylem na analizatorze i nie regulowalem niczym innym tylko jazda i korekta na... sluch i moc poprzez regulacje parownikiem..
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz
Opublikowano
ps..moze ktos jezdzi m20b20 na blosie i poda mi niiej wiecej jak ma go wyregulowanego tzn ile obrotow parownika i obrptow srob na blosie.. tak na probe . bo na analizator sie i tak wybieram tylko nie mam kiedy i w sumie gdzie.. pozdr
Nie wazne przy czym stoisz.. Wazne jak tym jezdzisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.