Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich. posiadam bmw e46 318 CI coupe 2001 rok z silnikiem m43. mam problem z falowaniem obrotow i zapalajaca sie czerwona lampka oleju. problem wyglada tak ze po odpaleniu samochodu na zimnym silniku nic sie nie dzieje i jest wszystko ok. tylko wystarczy troche przejechc, silnik nabierze temperatury i zaczyna sie moj problem. gdy samochod stoi np na swiatlach w miejscu na wolnych obrotach zaczynają falować obroty i zapala się i gaśnie czerwona lampka oleju. podczas tego falowania czuc w samochodzie bujanie sie silnika. problem znika jezeli samochod wchodzi na wyzsze obroty. nie wiem co to jest i zaczynam sie troche martwic bo kupilem ten samochod wczoraj i jak jechalem do domu to ten problem sie pojawil i jest caly czas. podczas jazdy nic sie nie dzieje tylko wystepuje to na wolnych obrotach. dopiero w poniedzialek bede wymienial filtry, olej i swiece... czy ktos mial kiedys podobny problem. prosze o pomoc. dzieki pozdrawiam
Opublikowano

no to ladny zakup :duh:

a sprawdzales olej chociaz,chociaz to nie tlumaczy raczej falowania,problemow moze byc kilka,odma,krokowiec,i takie tam,poszukaj na forum,NAPEWNO bylo o tym.

dobra troche pomoge,tu masz linka od odmy nr 1 na zdj3ciu ,warto sprwadzic wszystkie weze czy nie sa sprochniale http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BL31&mospid=47610&btnr=11_1514&hg=11&fg=15&lang=pl

jeszcze przepluwka ale tu niewiem jak ja sprawdzic na kompie chyba tylko,niestety twoj silnik sie troche rozni od mojego wiec za bardzo nie bede mieszal,

nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano
no wszystko sprawdziłem i bylo ok. Nie jest to moje pierwsze bmw wcześniej nigdy nie miałem takich przypadków :-( problem ten wystąpił po przejechaniu gdzies ok 50km jak sie zatrzymałem na światłach. Dzis wymienię świece, olej i filtry i potem podjade do bmw podpiac pod komputer wiec zobacze... Oby to nie bylo coś poważnego :-(
Opublikowano
Będziesz wymieniał filtry i olej, to przy okazji sprawdź gumę idącą od filtra powietrza do przepustnicy, odmę i przewody do niej dochodzące, często w tych silnikach to siada po takim czasie, umiejscowiona jest z tyłu przy kolektorze ssącym od spodu przykręcona na 2 śrubki imbus 5 bodajże.
Opublikowano
wydaje mi sie ze jeszcze czujnik walka mogl pasc
nic tak nie odpreza jak minuta dla weza
Opublikowano
miałem takie same problem. Podczas wymiany oleju żle wsadzili mi filt oleju połamany był w środku. Straszyli mnie że to panewki mogą być wymiana silnika a okazało sięż e to tylko filt

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.