Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
dobra dorzuce jeszcze kolejnego cwieka. ignition angle. czyli kat wyprzedzenia zaplonu z inpy czy ktos kiedys patrzyl jakie ma wartoci bo u mnie sa rowno wysrobowane poza skale. dzieki za sugestie i dodam ze komp nie wywala zadnych bledow.
Opublikowano
Zawór działa do momentu osiągnięcia przez silnik temperatury pozwalającej na poprawną prace katalizatora. A otwiera zawór wtórnego obiegu powietrza przed katalizatorem podawanego przez "odkurzacz" http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL32&mospid=47631&btnr=11_2193&hg=11&fg=50 część 01 - łopatologicznie wdmuchuje powietrze do kolektora wydechowego - pseudo ekologia. Co do INPY to trzeba by zdobyć prawidłowe wartości konkretnych danych - mnie np pokazuje wartość uchylenia przepustnicy od 0 do 90 (logika nakazuje stopnie) ale wartości graniczne to 0 do 5 i kiedy lekko ugnę przepustnice to od razu jest wykrzyknik mimo że wszystko jest w jak najlepszym porządku. No i kąt wyprzedzenia mam również grubo poza skalą.
Opublikowano

dziwna sprawa z tym kątem. ogolnie to zauwazylem takie cos:

 

 

zwróccie uwage na ekonomizer jak chodzi. wiem ze to filmik z 316i ale u mnie dzieje sie dokladnie to samo. i tak ogolnie to przygladalem sie lambda na impie i troche dziwnie sie zachowuje jedna wobec drugiej. tzn na sondzie przed katem napiecie skacze caly czas a za katem stoi niemalze w miejscu. dziwna sprawa. ta jedna przed katem sie nagrzewa do 100% a druga siedzi na ok 20%. opiszcie jak to powinno dokladnie byc. thx

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.