Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jestem nowy wię prosze o wyrozumiałość. Problem dotyczy xenonów a dokładniej lewego (od strony kierowcy). Do sedna. Poprzedniego dnia regulowałem światła podnosząc maske i tam kręcąc regulacją wysokości. Bylo wszystko ok, pojeździłem i następnego dnia wsiadam przekecam kluczyk i lewy lefrektor świeci wyżej od prawego. Niekiedy dzieje się tak dopiero po tygodniu, a niekiedy wracają do optymalnego ustawienia bez mojej ingerencji. Dodam że ten lewy xenon podnosi się na tyle że świeci po znakach i po innych uczestnikach ruchu (odziwo nikt jeszcze nie mrugał). Xenony były dokładane przez poprzedniego właściciela. Interesuje mnie jeszcze kwestja komputera. Mianowicie po odblokowaniu testów(19) następnie wchodząc w 7(temp silnika itp.) test się wyłącza i powraca do przebiegu i godziny. Być może mam jakiegoś starego softa. Prosze o rady, pozdrawiam
Opublikowano
Jeżeli lampy były dokładane to ich regulacja jest dość prosta. Tak jak napisałeś, pod maską znajdują się dwa pokrętła regulujące snop padającego światła góra/dół oraz prawo/lewo. Dodatkowo jeżeli nie zmieniałaś modułu świateł, masz pokrętło do regulacji wysokości obydwu lamp jednocześnie. Samo przestrajanie się lewej lampy może wynikać ze uszkodzonych regulatorów wewnątrz reflektora (możesz je sam wymienić).
Opublikowano
Problem polega w tym że zacina Ci się silniczek od unoszenia lamp.Też tak miałem u mnie wystarczyło złapać za adapter od zarnika i poruszyć trochę w górę trochę w dół i już się więcej nie zacina.Bo tak to musiałem ręcznie na lampie ustawiać i 1raz na 20 zapaleń wtedy mi się unosiło automatycznie i oślepiało innych.
Opublikowano
Jeżeli lampy były dokładane to ich regulacja jest dość prosta. Tak jak napisałeś, pod maską znajdują się dwa pokrętła regulujące snop padającego światła góra/dół oraz prawo/lewo. Dodatkowo jeżeli nie zmieniałaś modułu świateł, masz pokrętło do regulacji wysokości obydwu lamp jednocześnie. Samo przestrajanie się lewej lampy może wynikać ze uszkodzonych regulatorów wewnątrz reflektora (możesz je sam wymienić).

 

Nie orientujesz się może w cenach nowego regulatora. Dzięki za odzew w tej sprawie:)

Opublikowano
Problem polega w tym że zacina Ci się silniczek od unoszenia lamp.Też tak miałem u mnie wystarczyło złapać za adapter od zarnika i poruszyć trochę w górę trochę w dół i już się więcej nie zacina.Bo tak to musiałem ręcznie na lampie ustawiać i 1raz na 20 zapaleń wtedy mi się unosiło automatycznie i oślepiało innych.

 

Gdybyś sprecyzował gdzie znajduje się adapter od żarnika byłbym bardzo wdzięczny i dzięki za odzew w tej sprawie:)

Opublikowano
To jest ta oprawka w której siedzi żarówka.włącz światła i poruszaj nią i zgaś i tez poruszaj mi t o pomogło a poł roku tak jeżdziłem jak ty teraz i szału dostawałem.Chyba że po prostu wysiadł ci silniczek ale skoro raz działa a raz nie to pewnie masz to samo co ja miałem.A masz samopoziomowanie??
Opublikowano
Samozapalanie?? Chodzi o to że nie musze przełącznikiem włączać świateł tylko zapalają się automatycznie po przekręceniu stacyjki (jak radio). Jeśli o to chodzi to mam taką opcję. Musze jeszcze kupić uszczelki bo w deszczowe dni delikatnie zachodzą parą :( http://allegro.pl/8380210-oryginalna-uszczelka-reflektora-bmw-e46-i1521632709.html jak mówisz takie się nadadzą czy lepiej ściągać te z ASO za ok 80zł:P
Opublikowano
Nie nie o samozapalanie tylko a autopoziomowanie bo nie wiem masz dołożone xenony czy ori??w środku masz pokrętło od ustawienia wysokości reflektorów czy nie??porusz tak jak ja ci mówiłem i powinno się naprawić.Powinny być dobre te uszczelki a może ci wyskoczyło z zatrzasków na dole pod lampą i ci parują.Wyjmij tą listwę spod reflektora i zobacz dokładnie.
Opublikowano
Regulując pokrętłem wewnątrz samochodu światła reagują, natomiast samoczynnie się ne regulują podczas jazdy jak w samochodach wyższej klasy (zauważalne podczas dojeżdżania do poprzedzającego pojazdu). Klosz z reflektora ściągałem juz kilkakrotnie, wyciskałem nawet wodę z uszczelek, aby opóźnić efekt parowania. Piją wode czyli nalezałoby je wymienic. A światełka montował znajomy (poprzedni właściciel) czyli oryginalnie nie zszedł z taśmy z xenonami.
Opublikowano
Regulując pokrętłem wewnątrz samochodu światła reagują, natomiast samoczynnie się ne regulują podczas jazdy jak w samochodach wyższej klasy (zauważalne podczas dojeżdżania do poprzedzającego pojazdu). Klosz z reflektora ściągałem juz kilkakrotnie, wyciskałem nawet wodę z uszczelek, aby opóźnić efekt parowania. Piją wode czyli nalezałoby je wymienic. A światełka montował znajomy (poprzedni właściciel) czyli oryginalnie nie zszedł z taśmy z xenonami.

 

No dziś właśnie też nie uniosło mi lampy.Ale otworzyłem maske poruszyłem i już działa.A samopoziomowanie to nie musi być wyższa półka wystarczy mieć ori xenon i wtedy jest samopoziomowanie.Ja mam zwykłe e46 i ori xenon był kiedyś ale już nie ma i mam samopoziomowanie(nie chodzi o test silniczków)

Opublikowano
Czyli jak się zawiesi otworze maskę pomerdam troszku i powinien wrócić do optymalnego ustawienia. Przed chwilą uświadomiłem sobie że mam dołożone angels eyes i są zamocowane na bezbarwny sylikon. Być może on jest przyczyną, gdzieś może chaczyć przycierać. Jak zabiore się za uszczelki zobacze co w trawie piszczy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.