Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam. bylem zmuszony do wymiany silnika w e46.328 silnik(bez osprzetu) który kupiłem okazał sie niestety 2.5l. został jednak włożony i??? chodzi ale nie tak.. jak by sie dławił.. zimny ciezko pali i nie ma sily jechac:/ jak sie rozgrzeje jest w miare ok.. pytanie moje: czym to spowodowane jest i Czy macie kontakt do mechanika co by poradzil sobie z tym?? okolice Żyrardowa. bardzo mi zalezy bo juz mam dosc mechaników od "wszystkiego". prosze o info.z góry dziekuje.
Opublikowano
ok sprawdze to.. ale nie wiem czy to moze byc nie czasem wina elektroniki i moze mial ktos taki problem to pomoże.. bo sam goly silnik kupiony a caly osprzet od 2.8 od jednych slyszalem ze to ta moze byc wina a od innych ze nie.. a mechanika nie mam dobrego w okolicy (chyba)
Opublikowano
Te objawy co opisałeś wyglądają mi na brak kompresji czyli zajechany silnik. A kompa zmieniałeś czy silnik masz 2.5 a kompa od 2.8?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.