Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM.

 

MAM DOSC NNIETYPOWĄ SPRAWE. CHODZI MI O BMW E34 525 TDS.

TEN SAMOCHODZIK NABYŁEM DOŚĆ NIEDAWNO I OD SAMEGO POCZATKU DOKŁADAM DO NIEGO PIENIĄŻKA. JAK GO KUPIŁEM WYMIENIŁEM W NIM WSZYSTKIE FILTRY, OLEJE, GUMY , AMORTYZATORY ŁĄCZNIE WPAKOWAŁEM PRAWIE 3 TYS ZŁ. I PO PEWNYM CZASIE JAK ZACZEŁO ROBIC SIĘ ZIMNO POSTANOWIŁEM WYMIENIĆ PŁYN NA ZIMOWY W CHŁODNICY. POJECHAŁEM WIĘC Z TYM DO RENOMOWANEJ STACJI OBSŁUGI "AD" I TAM OPKAZAŁO SIĘ ŻE MAM W ZBIORNICZKU WYRÓWNAWCZYM ZAMIAST PŁYNU OLEJ SILNIKOWY. PANOWIE TAM PRACUJACY STWIERDZILI ŻE TO WUINA USZCZELKI POD GŁOWICĄ (ale samochodzik normalnie jeździł, nie miał wysokiej temperatury , był zdrów jak ryba:)) ). WIĘC WYMIENIŁEM USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ, WSZSYTKIE DODATKOWE USZCZELKI, SPLANOWAŁEM GŁOWICE I SPRAWDZIŁEM JEJ SZCZELNOŚĆ. PO TYGODNIU JAZDY ZAGLADAM DO ZBIORNICZKA WYRÓWNAWCZEGO A TU ZNÓW OLEJ !!!.

 

CO MAM TERAZ ZROBIĆ I JAKA MOZE BYĆ TEGO PRZYCZYNA??

 

CZY KTOŚ JUZ MIAŁ COŚ TAKIEGO U SIEBIE W BMW??

 

PROSZE POMÓŻCIE!! :D

Opublikowano

WITAM ODPOWIEDZ MOZE BYC PROSTA

POZOSTAŁOSC OLEJU W UKŁADZIE CHŁODZACYM PO OSTATNICH NAPRAWACH JESZCZE ZALEZY BO NIE NAPISAES ILE TEGO OLEJU SIE POKAZUJE

POZDRAWIAM !!!
Opublikowano

Jako, że oliwa zawsze wypływa na wierzch i nie paruje, to całkiem możliwe, że uszczelka była już wcześniej wymieniana.

Przy demontażu głowicy zawsze olej ze szpilek spływa po powierzchni bloku i dostaje się do kanałów wodnych i rady na to nie ma jak płukanie.

Uszczelkę Ci wymienili i zapewne też im się to stało, ale układu chłodzenia nie przepłukali.

Zdemontuj teraz sam zbiorniczek, bo to w nim się zawsze gromadzi cały olej i przemyj go dokładnie - tylko nie spuszczaj płynu z bloku i chłodnicy bo cała robotę szlak trafi a po za tym nie potrzeba. Zdejmij sam zbiorniczek, wymyj i zalej ponownie zbiorniczek świeżym płynem.

Powinni to zrobić mechanicy, ale co tam, lepiej wymienić uszczelkę i ponownie pozostawić syf w układzie (olej) co by inny mechanik ponownie zasugerował " może głowica jest pęknięta - oddawał ją Pan do sprawdzenia?"

Hi hi.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

witam ponownie.

 

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=16028&highlight=

 

w listopadzie miałem ten problem z olejem w zbiorniczku wyrównawczym.

zrobiłem remont silnika, wymieniłem wszystko ( uszcelka pod głowicą, pozostałe ulszczelki, śruby, dosłownie wszsytko co było możliwe), planowałem głowice i sprawdzałem szczelność.

pojeżdziłem samochodzikiem nie wiele, bo od tametj pory zrobiłem 11 tys km. któregos dnia sprawdzam płyn w zbiorniczkuy wyrównawczym i znów to samo, zero płynu sam olej.

 

 

co to może byc, bop już nie mam pojecia

Opublikowano
Ja bym sprawdził blok silnika lub głowice może być pęknięty...
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.