Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
z takim spalaniem jeździło nie będzie

Oczywiście że będzie jeździć, lol, tak samo jak jeździ teraz, a przyczyną wysokiego spalania może być... uwaga... tak wiem pewnie Cię teraz zaskoczę ale poczekaj jeszcze chwilę.... iii.... odpowiedź brzmi.... WSZYSTKO!

Niesprawny układ dolotowy, zapłonowy, paliwowy, wydechowy a od biedy i karoseria, jeśli na dachu zamontujesz sobie billboard w poprzek samochodu :P.

Spalanie jest duże tylko w trasie? Podaj więcej objawów, jak również użyj wyszukiwarki bo przypuszczam, że duuuży procent tematów na forum dotyczy twojego problemu.

Opublikowano
Spalanie nie jest tylko w trasie duże bo jeżdżąc do kobiety mam do niej około 20 km wiec w te i na zad wychodzi mi około 40km od kąt kupiłem autko to zauważyłem ze trasa do niej i z powrotem kosztuje mnie coś około 10L paliwa. W trasie na odcinku 300km nie objechalem na 40L paliwa. A auto nie jest jakieś zmordowane i nie ma jakiegoś 700tys przebiegu. Kupione było od pewnego źródła. wiec proszę o pomoc bo mnie to autko wciągnie razem z butami i wyrzuci przez wydech. pozdrawiam ;]
Opublikowano (edytowane)

700 tys czy mniej co do spalania paliwa to bez wiekszego znaczenia, bo to co wplywa na spalanie i tak sie zuzywa duzo szybciej.

No to lista co moze byc zepsute prezentuje sie mniej wiecej tak:

swiece, kable wn, cewka, przeplywka, krokowiec, czujnik polozenia walka, czujnik polozenia walu, czujnik temperatury, zapchany katalizator, zablokowane hamulce, zatarte łożysko które hamuje koło hmmm wiecej nie pamietam :P ale pewnie cos jeszcze ktos dorzuci

 

edit1: +sonda

Edytowane przez reaper89
Opublikowano
700 tys czy mniej co do spalania paliwa to bez wiekszego znaczenia, bo to co wplywa na spalanie i tak sie zuzywa duzo szybciej.

No to lista co moze byc zepsute prezentuje sie mniej wiecej tak:

swiece, kable wn, cewka, przeplywka, krokowiec, czujnik polozenia walka, czujnik polozenia walu, czujnik temperatury, zapchany katalizator, zablokowane hamulce, zatarte łożysko które hamuje koło hmmm wiecej nie pamietam :P ale pewnie cos jeszcze ktos dorzuci

Filtr powietrza, często niedoceniany w całokształcie wszystkich przyczyn.

tel. 514.99.46.99
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam ;] to znowu ja :D

 

Zakupiłem nowa sonde Lambda i odnośnie wskaźnika średniego spalania... z tego co się zauważyłem ze w mojej e-30 wskaźnik trochę źle pokazuje. przy odpaleniu silnika wskazówka pokazuje spalanie zerowe. a po przekroczeniu 3 tys obrotów pokazuje maksymalne i tak na każdym biegu co może być przyczyna ze tak głupio pokazuje. I czym mam się sugerować tym co pokazuje wskaźnik podczas jazdy czy on tylko pokazuje jak chce ;] z góry dzięki za odpowiedz ;] Pozdrawiam ;]

Opublikowano
był temat załorzony w sprawie duzego spalania wiec sie pod niego podpiołem to jakiś grzech ? ;]
Opublikowano
U mnie zwiększone spalanie w M40 wynikało z wyeksploatowanych świec i kabli. Jeszcze mam problem z hamulcem ręcznym bo nie odpuszcza, więc go nie zaciągam. Mi autem zajmuje się brat cioteczny, który jest mechanikiem, zawsze rzetelnie sprawdzi, weźmie nie dużo, a problemów z autem coraz mniej:-) Jednak nie łatwo doprowadzić do porządku auto z 1991 roku, o które wcześniejszy właściciel za bardzo nie dbał. pozdrawiam.
Opublikowano
jak to w bmw odpowiedzi są proste ale trzeba je poszukać. CPU bierze uśrednione wartości podawane z czujnika który przestał działać. warto znaleźć przyczynę i ją usunąć oraz zrobić reset cpu. nie ma tych czujników aż tak wiele.
jedynakk
Opublikowano

Linke od recznego mozna przesmarowac, przed tym mozna spryskac odrdzewiaczem lub czyms w rodzaju wd-40 i poruszac nia, to moze pomoc. Chyba ze mocno pordzewiala lub pekniety jest pancerz to wtedy juz na nic taki zabieg, linka do wymiany.

 

Taka mala dygresja(nie zebym do kogos cos):

Jak ktos nie wymienia regularnie takich rzeczy jak: olej, filtry, swiece. To po prostu porażka.

Opublikowano
CPU bierze uśrednione wartości podawane z czujnika który przestał działać. nie ma tych czujników aż tak wiele.

Dla niektorych czujnikow bierze wartosci ustalone, a dla niektorych pomija odczyty i pracuje na reszcie odczytow z pozostalych czujnikow.

Czujnikow wcale nie jest malo, najlepszym sposobem diagnozy wydaje sie podlaczenie pod kompa, ale to tez nie zawsze daje rezultat, np czujnik dziala ale ma pewne odchylenia od normy, gdyby sprawa z czujnikami byla taka prosta nie powstawaloby tyle podobnych do siebie tematow odnosnie np. falujacych obrotow i dlugich na nie odpowiedzi.

 

damn, napisalem 2 posty pod soba ;/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.