Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak w temacie, czy ten słupek po odkreceniu korka to miarka i poziom powinien byc miedzy poczatkiem a pogrubieniem? A wg chodzi mi o fakt, ze kapie mi płyn, a wczoraj aby sprawdzic skąd dokladnie czy ze zbiorniczka czy z przewodu lub pompy, powycierałem wszystko na sucho, a dzis jak sprawdzalem to suchutko. Natomiast plynu ubylo bo plama byla (jeszcze zanim powycieralem na sucho) natomiast płynu jest mało ale juz nie kapie, tak jaby byl uszkodzony zbiorniczek, chodz to chyba malo prawdopodobne, co wy na to?
Opublikowano
a więc, sprawdziłem jeszcze raz, i co dziwne nie ucieka ani ze zbiorniczka, ani z pompy(chyba) przewody suche, a pompa też (przynajmniej ze sprawdzania jakie dostąpne bez mozliwosci uzycia kanału) a w ogole wspomaganie chodzi bez problemu, delikatni, bez zadnych dzwieków przy skręcaniu nawet ostrym. O ile sie nie myle to jest coś w miejscu tej gumy na osi(marszczonej w trąbke, bo nie wiem jak to sie fachowo nazywa). Ona jest pęknięta, ale to to nie zmienia znaczenia, bo i tak w tym nie powinno byc tego oleju. Jak patrzyłem, to nic na nią nie kapie, ani nie spływa zeby kapało z niej, tak jakby coś pod tą gumą było. Jutro popatrze na kanale, ale co to moze byc? nie wiem czy dosc jasno napisałem
Opublikowano

Troszkę chaosu się wkradło w ten post.

Pompa jest umieszczona dokładnie nad osłona maglownicy (ta marszczona guma) po lewej stronie.

Przewód zasilający do pompy jest na opaskę,więc może tam puszczać i wtedy idealnie spada na osłonę maglownicy.

Najlepiej zsuń osłonę z maglownicy i będziesz wiedział ,czy puszcza uszczelnienie maglownicy,czy może leci z pompy wspomagania na osłonę.

Przy małych nieszczelnościach po umyciu nawet przez dłuższy czas nie będzie widać wycieku.

Opublikowano
sprawdze napewno, a w czarnym przypadku gdybyto byla magłownica, to jest koniecznosc wymiany czy mozliwa naprawa? szczerze to auto mam na sprzedaz i niezabardzo mam ochote wkładać jesli nie konieczne. Płynu ubywa 1mm na dzien wg miarki..
Opublikowano

Jeśli czujesz się na siłach to możesz kupić komplet naprawczy (uszczelniacze) i wymienić .

Koszt zestawu to jakieś 150 zł.

Regeneracja maglownicy to koszt od 400zł -700zł+ montaż-demontaż+ zbieżność.

Opublikowano
nie bylem jeszcze na kanale ale jak patrzyłem pod samochód to w 99% jest to wina magłownicy, tak jak wczesniej byla niezbyt duza plamka od oleju tak dzis wręcz kałuza. Oczywiscie samochod caly czas stal bo nim nie jezdze, ale tu sie pojawia pytanko, czy mimo kapiącego płynu mozna jeździć? pasuje mi jechac na lotnisko w czwartek w sumie ok 150km, nie powinno sie nic stać, prawda? i przy okazji, olej do układu do wspomagania to to samo co olej do przekładni kierowniczej?
Opublikowano
cała zime przejechałem na przepuszczajacej maglownicy do 2-3 dzien poprostu musiałem dolewac płyn i wszystko grało wiec można jeździć śmiało tylko pamietaj o sprawdzaniu poziomu (nie wlewaj za duzo lepiej mniej a czesciej wtedy mniejsze ciśnienie jest i wolniej ubywa)
Opublikowano
więc co do jazdy zdemotywoała mnie kałuza oleju.. natomiast znalazłem chwilke aby wjechac na kanał.. mam zdjecia i pytanie czy mi sie wydaje czy ona jest udezona i to moze miec wplyw na przeciek, i czy mozna cos zrobic chocby tymczasowo aby tego oleju nie ubywalo bez demontazu?http://img215.imageshack.us/img215/2579/dsc0235zd.jpg http://img835.imageshack.us/img835/4966/dsc0243z.jpg http://img143.imageshack.us/img143/2857/dsc0244md.jpg mam jeszcze kilkazdjec, nie sa najlepsze bo robione tel.
Opublikowano

Nie widać by była uderzona,ale widzę podkładkę ,która jest zaklepana,by drążek się nie odkręcił (może o to chodzi).

Drążek jest już zardzewiały ,więc jakiś czas jeździłeś z uszkodzoną osłoną i pewnie to miało wpływ na uszkodzenie uszczelnienia.

Nie da się powstrzymać ,lub zmniejszyć wycieku ,bez wymiany uszczelniaczy.

Opublikowano
w takim razie chyba ostatnie pytanie.. czy mozna jezdzic jesli jet oleju ponizej minimum, ale oczywiscie jest w zbiorniczku? kierownica chodzi delkatnie, plyn mimo wszytko jest, a owiele mniej kapie..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.