Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Ostatnio wymieniłem se sprężynki bo coś prawa strona tył bardziej siedziała.

Po wymianie tylnych sprężyn mam dziwne akcje. tj podczas przejazdu po nierównościach, prawa sprężyna dzwoni jakby ktoś młotkiem uderzał w nią. Sprężynka jest cała. podkładki SA, amory 85%.

Dzisiaj zdjęłam koło prawe i wachacz tak mocno się obniżył że sprężyna się wygięła na chwile( na moment zdjęcia koła).

Z lewej strony wachacz nie obniża się tak mocno ( po zdjęciu koła).

Przed wymianą nic nie dzwoniło, ale prawa strona siedziała niżej o jakieś 2-3cm. Teraz siedzi niżej jakieś 1.5cm :/

Czy to może być jakąś tylna tulejka ??

Jeżeli ktoś miał posobną historyjkę to proszę o pomoc bo dobijają mnie te dzięki z tyłu.

(spężyny dałem seryjne oryginał).

Pozdrawiam.

Edytowane przez Bielu
Opublikowano
zobacz czy jakiś zwój ze starej sprężyny nie został na mocowaniu ... u mnie dzwoniło jak jeden zwój barabanił się po mocowaniu
Kamil
Opublikowano

Witam.

Dzięki za odpowiedź.

Poprzednie sprężyny wyszły całe, nie pękły. Podkładki oczywiście są. Jedna rzecz która mnie zastanawia. Po zdjęciu kół i podniesieniu auta, po tej stronie gdzie dzwoni wachacz idzie bardziej w dół tzn. na spęzynie jest większy luz. Gdy auto stoi na kołach to z tej strony gdzie dzwoni, auto siedzi trochę niżej ( tak jak przed wymianą).

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam.

Dzięki za odpowiedź.

Poprzednie sprężyny wyszły całe, nie pękły. Podkładki oczywiście są. Jedna rzecz która mnie zastanawia. Po zdjęciu kół i podniesieniu auta, po tej stronie gdzie dzwoni wachacz idzie bardziej w dół tzn. na spęzynie jest większy luz. Gdy auto stoi na kołach to z tej strony gdzie dzwoni, auto siedzi trochę niżej ( tak jak przed wymianą).

Pozdrawiam

Proponuję sprawdzić jeszcze górne mocowanie amortyzatora

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Z tego co ja wiem to masz mieć amor mocowany to tzw Top Mount który pracuje jak membrana.Tu na zdjęciu wygląda jakby go nie było
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Mhhh to nie wiem co mam sądzić.

Dodam tylko że z obydwu stron wygląda tam samo.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dobra idę zaraz do autka podniosę na lewarek zdejmę kółko i pooglądam wszystko. Jeszcze tą gumową osłonkę od gniazda zdejmę i looknę od środka.

Pozdrawiam

Opublikowano

Więc po wiem tak. Zdjęłam kółko i wszystko wygląda ok. Tylko z prawej strony ( ta sprężyna dzwoni i ten bok siedzi niżej) wachacz jakby niżej się opuszczał.. Czy to może jakaś tuleja na wachaczu?? i sprężyna nie chce się dopasować po na podbiciach się przesuwa?? Jutro jadę do mechanika bo już mnie to irytuje:).

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.