Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem, mój silnik chyba przestał mnie zupełnie lubić i chce mnie za auta czasami wyrzucic :/, byłem na wymianie uszczelek miedzy kolektorem i przepustnicą i od tamtego czasu trzesie się silnik bardzo, a im cieplejszy tym gorzej. Raz słabiej raz mocniej, czasami faluje obrotami tak dosyć mocno wachania od tej małej kreseczki do prawie 1000 obrotów, czasem czuc jak przechodzi falowo z lewej strony(tam mocniej) na prawą i spowrotem.

Dzisiaj byłem w serwisie, nigdzie nie ma nieszczelności. Po podpięciu pod komputer, lambdy sprawne, zapłon nie wypada, jedyne co to pokazuje błąd przepływomierza, ale przepływonierz sprawny, po podmiance to samo.

 

Może mi ktoś powiedzieć co to? Bo już siły nie mam. :(

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Niestety wszystko wskazuje na lewe powietrze w dolocie. Może ktoś niestarannie poskładał ten dolot po wymianie uszczelek. Może być jeszcze czujnik temperatury powietrza w dolocie.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
O o tym to nawet nie wiedziałem. Czujnik temp w dolocie, no nic jutro zostawiam auto żeby pojutrze rano na zimnym spojrzeli, a jak się nie uda to jade do Jagielły.

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
Okazało się że źle poskładali co rozłożyli i linki od przepustnicy nie chodziły tak jak powinny, poprawili i objaw zniknął :)

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.