Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Kupiłem miesiąc temu BMW e34 525i m20b20 89' z gazem BRC. Jezdziłem 2 tyg i bimer zmarł :( prawdopodobnie uszczelka pod głowicą, biorąć pod uwage to ze dzień przed jej ŚMIERCIĄ została hm, powiedzmy DOBRZE SPRAWDZONA. Wywaliło całą wode z silnika, zbiorniczkiem wyparowała woda, cuda...

Mam takie pytanie, jaka mniej wiecej bedzie cena wymiany nastepnujacych czesci i czy warto to robić, bo nie chciałbym wydać kasy żeby pozniej znowu sie coś popsuło... wiec prosze o odp. czy jesli wymienie nast. czesci czy bedzie mozna spokojnie jezdzic (biorąc pod uwage to ze to uszczelka)

chce wymienić:

uszczelke pod glowica

uszczelke pod zaworami

rozrząd

termostat

Do tego oczywiscie planowanie głowicy i rzeczy takie jak wymiana oleju, filtrów, końcówki drążków( bo lata) czujnik oleju (bo leje z pod niego troszke)

Prosiłbym o rady... warto to robić? Nie znam sie na BMW, nigdy takiej nie miałem a teraz miałem OKAZJE kupić i tak jakoś bez zastanowienia kupiłem.

Opublikowano
Ceny części możesz sobie sprawdzić sam np. na Allegro czy innych tego typu stronach. A o kosztach wymiany pogadaj z mechanikami bp to zależne od nich ile wezmą. Jednak będziesz już miał jakieś pojęcie o całości kosztów.
Opublikowano

12 V jednostka jest dość łatwa w obsłudze , łatwo wymienić jest samemu uszczelke pod głowicą bez kanału wszystko da rade , pomyśl nad tym , żeby to samemu zrobić , nie będziesz czegoś wiedział to od tego jest forum , zawsze coś spróbujemy pomóc

 

PS: Ile dałeś za bawarke , jakieś foto ?

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Opublikowano
Za Bawarke dałem 4500 zł... hm no cóż, remont wyniesie ok 1000 zł jeśli to uszczelka, eh zeby tylko pozniej wszystko było w miare ok, moze napiszcie chociaż czy ten silnik jest awaryjny? jeśli to jakiś szrot, jestem gotów zrobić swap... napisze jak poszło z reanimacją autka :) aa zdj niestety nie mam :( jak tylko zrobie to wrzuce :)
Opublikowano
Za 1200-1500 kupisz m30b30 swap praktycznie bez żadnych przeróbek, i ponoć to najbardziej pancerny silnik BMW... choc jak zajechałeś m20b25 to kto wie...
Opublikowano

No swap to lepszy wybór , a ten silnik jeszcze na części pogonisz i coś Ci się tam zawsze zwróci

 

PS : Omg... to ja za swojego myslałem , że 2 tyś to max co wezme , a też mam 2.0 89r. , ale silnik i blacharka to żyleta !!

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Opublikowano
sebo dzięki tylko mnie uświadomiłeś ze wyhaczyłem niezła OKAZJE :duh: cóż, swap to jednak duuużo pracy. oddam auto do naprawy, jeszcze dziś i lepiej zeby juz do warsztatu nigdy nie wracała :P
Opublikowano
No i pisze żeby ktoś czytający posta na forum wiedział czego to może być przyczyna :) u mnie padło sprzęgło w Vicso, wymienione zostało CAŁE, reszta remontu nie przeprowadzona. Mechanik powiedział zebym zrobił 500-800 km sprawdził czy teraz płyn nie wyparuje przy MIESZANYM cyklu jazdy jeśli nie, oddaje i dalej do naprawy oczywiscie tylko cześci które sie wyekspoatowały (rozrząd, uszczelka pod zaworami przy regulacji zaworów, później wymiana oleju i oringu na czujniku oleju)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.