Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam taki problem iż ustawiam obroty na odpowiednim poziomie (e30 m10 316), ok 0,8 a na drugi dzień mam np. 1,2. Trzeciego dnia tnie 1,5 albo znowu jest w granicach 0,8. Obroty nie falują, trzyma równo. O ile powinny spaść obroty po nagrzaniu silnika ? Powinno się je ustawiać na rozgrzanym silniku ? Wydaje mi się że te co dzienne wahania ustawionych obrotów są uzależnione od temp. zewnętrznej. Nie jeździłem trochę czasu samochodem i nie mogę teraz w 100% potwierdzić czy jak jest zimniej na dworze to był na dużo wyższych obrotach.

 

Co do check-a. Kupiłem panel i przymierzałem się do polowania na wiązkę, ale zobaczyłem że mam przy zbiorniku z płynem do spryskiwaczy czujnik płynu. Czy to znaczy że w tym samochodzie był montowany check panel ? Gdzie szukać wiązki jeśli by była ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Witaj mam takie same objawy tylko ze w m40 na mrozie jak byly z 25 na minusie to dochodzily nawet do 3 tys ustawialem obroty i niby bylo ok a na drugi dzien to samo ale zauwazylem ze na sprezynce byla jakas szmatka zerwalem ja troche i teraz jak jest rozgrzany silnik to obroty trzyma 0.9 na bez i na gazie a jeszcze jak jade z 160 to obroty zawieszaja sie obroty na 2 tys a nie wiem dlaczego tak jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.