Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem że na forach są podobne posty, ale dotyczą innych silników. Dlatego proszę o pomoc może ktoś z was borykał się z podobnym problemem.

Koledzy nie mogę odpalić za pierwszym razem. Odpala po ok. 5 minutach monotonnego kręcenia (oczywiście nie cały czas).

Naświetlając sprawę: paliwo dochodzi (pompa pracuję), filtr drożny, silnik kręci przy odpalani tak jak by „obracał się bez obciążenia”- zbyt gładko oczywiście w momencie jak nie mogę jej odpalić, imobilajzera nie posiadam, samochód garażowany,

Wydaje mi się tak jak by nie dochodził prąd. Jakiś rok temu mechanik wymieniał mi dwie fajko- moduły.

Oczywiście NAJWAŻNIEJSZE problem występuję czasami tylko przy odpalaniu, jak odpali to cała jazda przebiega bez problemu. Może to jakiś bezpiecznik, moduł albo komp?

POMOCY!!!

Opublikowano

Z tego co piszesz to obstawiałbym problem z elektryką. W jaki sposób sprawdzałeś sprawność pompy? Najlepiej jest zdjąć wężyk przy silniku i kręcić rozrusznikiem.

Później szukałbym problemu w cewkach. Masz GAZ? Sprawdź podłączenie listwy wtryskowej. Jeśli nie poda paliwa wtrysk, a kręci to też będzie kicha.

Ponadto w komorze przy sterowniku(tej odkręcanej z lewej strony -> symetrycznie po drugiej stronie samochodu od bezpieczników) są 2-3 przekaźniki które mogły się zawiesić (jeden jest od pompy więc jeśli coś tam bzyczy to jest sprawny), później jeden jest od sterownika, a trzeci chyba występuje tylko w dieslach (u mnie przy tym samym silniku są po prostu tylko dwa).

Jeśli nie to trzebabyłoby szukać problemu w cewkach.

Opublikowano

Dzięki za odp.

Instalacji LPG nie posiadam, a paliwo podaje czuć i słychać.

Rozmawiałem z kumplem i stwierdziliśmy że może to być elektryka, ale nie cewki chyba że szlak by trafił wszystkie sześc.. kiedyś miałem uszkodzone dwie ale odpalał przy czym nierówno pracował.

 

Pisałeś o bezpiecznikach pamiętasz ich oznaczenie bo może to być to.

Ponadto od napisania mojego postu problem nie wystąpił, ale obawiam się że może wrócić.

Opublikowano
Pisałem o przekaźnikach. Jak otworzysz maske to po jednej stronie masz komore z bezpiecznikami, a pod drugiej jest komora ze sterownikiem i tymi przekaznikami. Powinienes miec 2 przekazniki. Bodajrze bialy jest od pompy paliwa. Drugi jest od sterownika i ten moze sie poprostu dla Ciebie zawieszac...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.