Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam może głupie pytanie ale sam już nic nie rozumiem...4m-ce temu kupiłem nowe felgi stalowe BMW 16calowe oraz opony 205/55 R16 Dunlop SP Sport Winter 3D...wszystko ładnie pięknie...wracam godzina 23:00 z pracy, czekam na światłach i nagle pier....dziu, oglądam się samochód cały...oglądam opony też wszystko OK, wsiadłem dalej i kierunek dom. Kolejnego dnia wychodzę z rana do roboty i flak na tylniej oponie (od kierowcy)...bez namysłu wziołem lewarek i do roboty...najbliższa wulkanizacja...Warszawa, wawelska 5...35zł wymiania wentyla, wracam zmieniam i za 2 godziny to samo - flak... Kolejnego dnia zawiozłem oponę do znajomego...okazało się, że przy zbyt niskim ciśnieniu (zalecane wg instrukcji - 2,4-2,6 bara....tak jeżdziłem a pomimo to felga od wewnętrznej strony przecieła oponę.....Panowie po moich wypocinach proste pytanie...jakie ciśnienie do tego rozmiaru gumy??? bo ani naklejka w samochodzie ani instrukcja nie trafiła co do odpowiedniego ciśnienia dla Dunlopa :evil:

 

PS: Samochód nie był obciążony z tyłu...jechałem sam bez bagażu, na jezdni nic nie leżało :!:

 

Z góry dzięki i Pozdrawiam,

Opublikowano

kolego, coś masz nie tak z felgą albo z oponą

też mam stalówki na tych samych oponach, już trzecia zima i zero problemów, ciśnienie podobne ta tyle 2,5 - 2,7

 

pozdr.

Opublikowano

Dziwne bo felgę też sprawdzali i wszystko było OK. A to warsztat co nie robi w ....., zgrzali oponę i dostałem gwarancję, koszt 70zł.

Przypuszczam, że wada fabryczna ale nie chce mi się bawić w reklamacje bo i tak by jej nie wymienili...

Dzięki za odpowiedź, Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.