Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, zamierzam wybrać się moim odświeżonym e38 m62b44 na hamownie MACHA w Nagazie w Łodzi na ul. 1 maja. Ciekawi mnie czy ktoś z was hamował już swoje m62b44 z ciekawości?? jakie są moce seryjne tych silników 4.4? (nie pytam o katalog 286;)) posiadam wersje z manualem i po wymianie oryginalnego kompletnego sprzęgła z kołem dwumasowym, zamierzam zerknąć ile wyplują na hamowni moje widły ;) z ciekawosci zapytam jakie moce uzyskaliście na rolkach w swoich 4.4 nie koniecznie w manualu ;) i oczywiscie niekoniecznie na hamowni macha w nagazie ;) zbieram info zeby potem mieć nieco rozeznania, ponoć te silniki miały zaniżoną moc katalogową i większość w serii wychodziła z kilkoma bądź kilkunastoma końmi w zapasie...ile z tego prawdy to nie wiem, przekonam się niebawem ile zostało w moim germanie;> proszę o opinie i dane;)
Opublikowano
Hej, też jestem z Łodzi i też się nad hamowaniem zastanawiam z ciekawości. Jednakże ja mam M70. Ale muszę jednak dodać,że mój znajomy hamował taką jak moja, tylko nieco młodszą z przebiegiem prawie 300 tyś, katalizatory oryginalne i bez problemu wyszło 296 koni, gdzie katalogowo jest 300 z katalizatorem. Wniosek zatem taki, że jak auto utrzymane to moc się nie zmienia.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

Ja hamowałem swoje z vanosem.Wyszło 283KM przy +30Ci zgrzanym silniku. Za to jeżdziłem innymi z różnymi wydrukami(żadna nie jeżdziła jak moja) w tym jedną z po chipie z VTG i wydrukiem na 335KM, a przy mojej to mół.

Te całe hamowanie to też nie wiele warte.

W zależnosci od temp., ciśnienia, hamowni w tym samym silniku może wyść nawet od 270 do 310.

Zamiast hmowania zmierz sobie osiągi, to Ci więcej powie ile ma np. od 100-200. Zdrowa 740 powinna mieć 6.6 do setki i z 24-25 do 200km/h.

Ale to też zależne od pogody.

Opublikowano
Oczywiście, że tak jest, bo najważniejszy jest przebieg momentu oraz mocy na górze, a nie tylko wartość maksymalna mocy.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano

To o wyższej mocy niż katalogowa to tylko niczym nie potwierdzona teoria.

Co z tego, że np. S8 ma w katalogu 360KM maksymalnej mocy jak objeżdża je 540.

E55 AMG ma 354KM a do 200 ma tyle samo co 540 w manualu.RS6 ma 450KM, a zdrowe M5 nie ma co z nią robić.

Wynik na hamowni jest też zależny od inwencji hamującego i zapotrzebowania psychicznego właściciela.

Na allegro wystawiają różne tunningowane auta o potężnych mocach, czsami nie wiado skąd wziętych, a w konfrontacji ulicznej nie dają rady.

O kondycji motoru świadczą inne przesłanki takie jak: brak błedów, równomierna, cicha praca, zużycie oleju, brak dymienia z rury, nagnetu, korka, osiągi, komprsja, itd...

Opublikowano

To o wyższej mocy niż katalogowa to tylko niczym nie potwierdzona teoria.

Co z tego, że np. S8 ma w katalogu 360KM maksymalnej mocy jak objeżdża je 540.

E55 AMG ma 354KM a do 200 ma tyle samo co 540 w manualu.RS6 ma 450KM, a zdrowe M5 nie ma co z nią robić.

Wynik na hamowni jest też zależny od inwencji hamującego i zapotrzebowania psychicznego właściciela.

Na allegro wystawiają różne tunningowane auta o potężnych mocach, czsami nie wiado skąd wziętych, a w konfrontacji ulicznej nie dają rady.

O kondycji motoru świadczą inne przesłanki takie jak: brak błedów, równomierna, cicha praca, zużycie oleju, brak dymienia z rury, nagnetu, korka, osiągi, komprsja, itd...

Olądałem w TVN turbo zmiane programu w imprezie wynik hamowni po pokazał 314KM, mierzyli osiągi od 80-140 wyszło im coś 7,2s. Z ciekawości zmierzyłem u siebie i bez wysiłku wyszło 6s.

Więc wniosek sam się nasuwa.

Opublikowano

Jeszcze jest taka prawidłowość.

To które auto objeżdża które zależy także od forum marki i użytkowanego obecnie auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.