Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Dzisiaj troche poganiałem sie z kolega po miescie, kolega ma e46 m43tu 1.9. w pewnym momecie ruszając z progu wkreciłem bmw i strzeliłem ze sprzęgła, zaczeła buksować. Po tym, bo raczej wczesniej nie zauważyłem jest luz na pedale sprzegła taki 2cm może max 3cm. Sprzegło chodzi jakos lżej. Tak powinno byc? , bo mam wrażenie że nie było luzu i chodziło ciężej. Wszytkie biegi wchodzą gładko, sprzegło nie ciągnie, nie ślizga sie. Nie ma zgrzytów podczas wrzucania biegów, bierze raczej tak jak brało dośc wysoko. Niewiem może jestem przewrazliwiony albo kończy sie wysprzeglik ? :oops:
Opublikowano
w przypadku walenia ze sprzęgła w dupsko dostaje przede wszystkim docisk tarczy sprzęgła. To że chodzi lżej to na razie nic nie znaczy. W przypadku uszkodzenia tarczy sprzęgła były by zupełnie inne objawy a uszkodzenie wysprzęglika też można wykluczyć - pedał sprzęgła byłby bardzo miękki, nie rozłączał by dobrze sprzęgła, biegi przestawały by wchodzić aż do kompletnego zaniku sprzęgła i po wciśnięciu pedał zostałby w podłodze:)
Opublikowano
Może faktycznie nie zwróciłem na to uwagi. Rano nie było pod autem plam typu olej czy płyn hamulcowy. Dodam że moge spokojnie ruszyć z 2 biegu bez gazu. :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.