Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

po wyjęciu pierścienia ślizgowego z kierownicy (wyjąłem bo trzeszczał jak s.kur.w***) pozbawiłem się tym samym sygnału dźwiękowego. Zbliza się jednak przegląd, a bez tego elementu o jego pozytywnym wyniku mogę zapomnieć. W moim pierścieniu ułamał się kawałek plastiku obudowy przez co nie nadaje się on już do użytku. W związku z powyższym (oraz z ceną nowego pierścienia) mam kilka pytań:

 

*czy jest możliwość podłączenia samego kabelka od klaksonu?

*istnieje jakiś prowizoryczny (zdaję sobie sprawę, że to słowo jest bluźnierstwem w temacie BMW, niestety obecna sytuacja mnie do tego zmusza), jednorazowy patent. ot, na przegląd dopóki nie znajdę używanego elementu pasującego do mojej kiery w rozsądnej cenie?

*jak jest z kompatybilnością kierownic innych modeli tj e34/e36 czy dowolna kiera z tych modeli rozwiąże problem? - szczególnie chodzi mi tutaj o opcje bez poduchy, bo takie na allegro można dostać za 20zł

 

jak zwykle liczę na pomoc bardziej doświadczonych

 

pozdrawiam

Opublikowano
Co do patentu z klaksonem to sprawa jest prosta.. jeśli masz dostęp do kabli to podłącz je do małego włącznika-klikacza(daje styk tylko podczas wciśnięcia) i przyklej dwustronną pianką klejącą gdzieś przy kierownicy. Potem możesz to usunąć tak że nie będzie śladu. W końcu klaksony różnie są montowane. Czasem w widełce przy kierownicy. Ale jest!
Opublikowano
ja tak miałem kiedyś w vw t4 bo tam masakra z brakiem klaksonu była najlepiej gdzieś podjechać na szrot i wymontować zużyty element na pewno nie będzie strasznie drogi a jak już będziesz miałw rękach to zawsze możesz ocenić stan czy opłaca się takie ustrojstwo kupować
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika
Opublikowano

a czy starsza kiera, bez poduszki, np:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HB51&mospid=47370&btnr=32_0604&hg=32&fg=35

 

będzie pasowała do e34 z ostatniego wypustu, czy to nie jest tak, że każda kiera jest kompatybilna wstecz?

 

w kierownicy z linku nie wychodzą żadne przewody z tyłu - jak w niej działa klaskon, na styki jakieś ? :roll:

Opublikowano
z tego co się oriętuje w e34 są rożne frezy na kolumnie tak że może nie pasować
Nie maszyna a technika zrobi z Ciebie zawodnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.