Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

 

Silnik pracuje troszkę nie równo na wolnych obrotach (to nie stanowi większego problemu).

W momencie gdy nacisnę na pedał gazu to silnik zanim nabierze obrotów to chwilę zamuli, zadrży i dopiero wejdzie na obroty.

Jest to bardzo denerwujące szczególnie podczas ruszania, czasem zgaśnie na światłach jak się zapomnę i wcześniej go lekko nie przegazuję.

Zachowanie takie występuje na benzynie i LPG.

 

Wymienione: świece, kable, kopułka, palec, sonda lambda.

Ciśnienia na cylindrach były mierzone i są OK, wszystkie równe.

 

Auto kupiłem z walniętą uszczelką pod głowicą. Nie wiem jak ten silnik chodził wcześniej, ale czy to możliwe

żeby mechanik np. źle założył łańcuch rozrządu i stąd takie zachowanie.

 

Proszę o wasze opinie i porady co robić.

Pozdrawiam

marcel_x

Opublikowano
ustawienie zaworów ma duży wpływ na prace M30 , jak jest źle to na wolnych niechodzi tak jak powinien, z resztą nie tylko na wolnych, co 15tys,km powinno sie to sprawdzać i korygować (wedlug serwisówki) ustawiasz na 0,3 ssący i wydech tak samo.na zimnym silniku. dobrze ustawione powodują charakterystyczne "cykanie" a jak nie pomoże to proponuje podpiąć komputer,może pokaże coś związanego ze sprawą. a lambdę nową jaką wstawiłeś? pozdr
Opublikowano
zawory ustaw ciasno nawet na 0,23. Zaufaj. Mój mechanik sie z tym nie zgadzał ale po regulacji sam nie mógł uwierzyć jak ładnie chodzi silnik.
Opublikowano
w M30 luz zaworowy się zwiększa po rozgrzaniu silnika. Ja też mam na 0.25 i jest git. o.30 jest ok ale dla nowego silnika
Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.