Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Po podpięciu Inpy o mojego autka zobaczyłem następujące historie:

Błędy z DDE 3.0:

 

http://img829.imageshack.us/i/ddee.jpg/

 

a następnie parę wykresów :

analog 1 wolne obroty:

 

http://img194.imageshack.us/i/analog1wolneobroty.jpg/

 

analog1 2000obr

 

http://img687.imageshack.us/i/analog12000obr.jpg/

 

analog 2 wolne obroty

 

http://img846.imageshack.us/i/analog2wolneobroty.jpg/

 

Jak na razie jednym z większych problemów jest dość głośna praca silnika, delikatne drgania na wolnych obrotach i wg mnie mała moc auta.

W aucie zostały wymienione: filtry, odma, wężyki podciśnienia, Egr się zamyka otwiera - był wyczyszczony, wyczyszczono filterki na elektrozaworach egr i turbo, elektrozawór przy turbo pracuje, wymieniono oba termostaty, sprawdzałem katalizatory (po zdemontowaniu) - są drożne nic się w nich nie tłucze.

Kilka pytań odnośnie inpy:

1. Większość menu mam po angielsku natomiast opisy wykresów w DDE są po niemiecku - czy tak ma być czy coś jest nie tak z moją inpą.

2. co jeszcze mogę sprawdzić w związku z powyższymi problemami - DDE 3.0

3. Zauważyłem, że w niektórych raportach błędów są pokazane również przebiegi - u mnie ich nie ma - czy to zależy od wersji INPY czy DDE.

Na razie tyle pytań - pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź

Mariusz

Opublikowano
Błędy które występują u Ciebie to błąd elektrycznego podgrzewacza płynu płynu chłodzącego jak naprawić masz TUTAJ Błąd drugi o EGR mówi, że przepływomierz zmierzył za duży pobór powietrza przez silnik co świadczy o tym, że zawór EGR się nie otworzył i nie wpuścił spalin. Możliwe, że samo czyszczenie elektrozaworka nie pomoże potrzeba będzie go wymienić bo się zacina. Sprawdź także przewody podcinienia. Głośna praca silnika występuje właśnie w momencie gdy EGR nie działa jak należy. Może zatkana jest chłodniczka spalin i dlatego spaliny nie są wpuszczane do układu? sam napisałeś, że zawór EGR się otwiera więc sprawdź dokładniej chłodniczkę, oraz czy ktoś przed tobą nie zaślepił EGR(BARDZO GŁUPIE POSUNIĘCIE). INPA rzeczywiście jest po niemiecku, ale tylko diagnoza silnika M47, lecz jeśli chcesz mieć po polsku zapraszam TU lub gotowe rozwiązanie razem z INPA TUTAJ.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.