Skocz do zawartości

[e34] sprawdzenie pompki paliwa i przekaznika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, czy moze mi ktos podpowiedziec gdzie jest przekaznik pompki paliwa, i jak sprawdzic pompke paliwa, wchodzi do niej wiazka 5 kabli

auto jest z 94 roku 2,5 tds

 

dzieki i pozdrawiam

Opublikowano

Najlepiej to wyjąć ją z baku i wtedy sprawdzić , choć ja kiedyś metodą prób i błędów dotykałem każdy z kabli ( prąd z aku ) i takim sposobem też możnabyło sprawdzić , a przekaźnik to powiem Ci wieczorem który to jest

 

Pozdrawiam

http://img810.imageshack.us/img810/9430/20110302872.jpg


Przykazanie 11 - Myśl !!!

Opublikowano
no wlasnie nie chce mi sie jej wyjmowac, a nie chce jej tez spalic, wiec szukam pewnej metody jej sprawdzenia.
Opublikowano
Podaj napięcie z akumulatora na bezpiecznik nr.23 i usłyszysz czy pracuje możesz też zdjąć przewód paliwowy i zobaczyć czy w momęcie podłączenia leci paliwo,pompka nie pracuje bez przerwy włącza się dopiero jak w pompie wtryskowej brakuje paliwa .Gdybyś chciał obejrzeć przekażnik to jest w przedziale silnika pod pokrywą komputera sterującego silnika,kolor biały.
Opublikowano
witam, pisalem z toba na temat pompy wtryskowej, nie podawala paliwa, zrobilem jak mowiles zmienilem nastawnik i podaje paliwo ale w bardzo malych ilosciach i pod znikomym cisnieneim, ktos mi powiedzial ze aby pompa podala paliwo na wtryski z dobrym cisnieniem musi byc cisnienie w filtrze paliwa, mam prawie caly bak paliwa ale po przekreceniu zaplonu paliwo nie leci z filtra, i podobno dlatego komp nie dostaje informacji o cisnieniu paliwa w filtrze i nie pusci paliwa o odpowiednim cisnieniu na wtryski.
Opublikowano
Pompa wtryskowa sama sobie bierze paliwo a pompka elektryczna tylko wspomaga i jesli niemasz ciśnienia na wtryskach i ilosc paliwa jest za mała to tylko problem z pompą wtryskową ,może żle ustawiony początek tłoczenia ,może żle ustawiona pompa w układzie z rozrządem ,wystarczy że będzie przestawiona o jeden ząb w lewo lub w prawo i już jest problem , a może sama pompa niesprawna.
Opublikowano
Jak podasz napięcie na bezpiecznik to na 100 procent musi leciec paliwo za filtrem tym wężykiem doprowadzającym do pompy wtryskowej. Jeśli tak nie jest to omiń filtr i daj bezpiśrednio ,i zobacz czy jest różnica.
Opublikowano
a moze mi ktos powiedziec z jakim cisnieniem powinno wylatywac z przewodow idacych do wtryskow? bo jak krecilem silnikiem to podstawilem kubek pod jeden z przewodow i podczas krecenia ok 10 sekund zebralo sie go mniej niz wchodzi na lyzke do slodzenia heh. a moze trzeba skrecic przewody z wtryskami i krecic az w nich tez powstanie cisnienie przy ktorym wtrysk w koncu pusci ???
Opublikowano
postaram sie jutro to zrobic, musze kupic nowy akumulator bo wkladalem stary 72 i po dupie dostawal, szybko go rozladowywalo, kupie jutro setke i bede krecil. moja teoria wydaje sie dobra?
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

A ja sie podlacze i zapytam, z jakim cisnieniem powinno paliwo wylatywac z pompy w baku? Sprawdzajac czy dziala zanurzylem ja w paliwie i strumien lecial na jakies 2 cm do gory. Gorzej niz w tych pompkach w akwarium. czy to normalne? Mam problem z paleniem na cieplo i sprawdzalem te pompke bo w ogole jej nie bylo slychac. Dodam, ze zalacza sie dopiero przy kreceniu rozrusznikiem. Zastanawiam sie czy kupic nowa czy problemu szukac gdzie indziej.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.