Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich :D

W mojej beacie 2.0 24v mam dyfer o przełożeniu 4.27 , który planuje zmienić , autko jest wolne a 1 prawie nie potrzebna :)

Mam pytanie czy ktoś może zakładał dyfer od tds-a??? ( tam przełożenie jest bodajże 2.65) Będzie pasował???

i czy nie będzie on za długi... ???

jaki polecacie , żeby bawarka była szybka , a jednocześnie nie straciła zbytnio na przyspieszeniu; :P

Proszę o podpowiedź :)

Opublikowano
Najlepiej wsadzić w 2.0 24v chyba oryginał 3,46. A ten 4,27 chcesz wsadzić w TDSa? W dieslu normalnie jest 2,65 więc.. chyba byłaby porażka z przełożeniami tak jak masz teraz w benzynie.
Opublikowano

aha wiec 3.46 był orginalnie??

a nie mi chodziło , jakbym wsadził most od tda-a do 2.0 24 v jak by to sie spisywało i czy pasowało by wszystko bez zadnych przeróbek... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.