Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam zainteresowałem sie wymianą swoich zegarków na nowsze a mianowicie moje nie mają obrotomierza więc chce wymienic na te z obrotomierzem, widziałem na zdjęciach ze kostki mają te same. Jeżeli ktos coś wie na tem temat chętnie poczytam...
Opublikowano

w 316 jest chyba to samo co u mnie w 1,8 IS.

 

Tak więc jeśli chodzi o wymiane liczników najpierw sprawdź na czy na 100% bedzie pasować u Ciebie !

Żeby wymienić licznik najlepiej odkręcić kierownice, jest o wiele łatwiej niż gimnastykować sie i łamać sobie ręce zeby wyciągnąć go miedzi kierownicą a nawiewem ;)

Jak to zrobić? Przytoczę Ci słowa DjAquaz'a który napisał wszystko wyraźnie i bardzo mi tym pomógł ;)

 

W kierownicy masz 2x torx chyba 4 albo 5 rozmiar(z tyłu kiery, naprzeciwko liczników). Zablokuj kiere idealnie na środku i wyjmij kluczyk. Odkręć śrubę od kiery 16tką nasadką . Zaznacz markerem w 3 miejscach położenie kiery na wieloklinie, Zdejmij kiere. Nie musisz odpinać nic ,poduszka nie wystrzeli nic się nie martw. oprzyj kiere na swoich nogach. Aby zegary zdjęć odkręć 2 x torx .Podważ np nożem albo płaskim śrubokrętem w celu wyjęcia zegarów. Odepnij 3 wtyczki.

Opublikowano
WYMIENILEM ZEGARKI WSZYSTKO OK WYOBRAZCIE SOBIIE ZE NIE MIAŁEM NAJMNIEJSZEGO PROBLEMU A CO CIEKAWE OBROTOMIERZ I LICZNIK SPALANIA DZIAŁA TAK JAK POWINIEN WIĘC JESLI KTOS MA JAKIE WĄTPLIWOSCI TO ODRAZU MÓWIE WSZYSTKO DZIAŁA PERFEKT.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.