Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Mam Bmw E36 325TDS z 1994roku, Problem pojawił się już jak ją kupiłem....

Na wolnych obrotach czyli 900-950 ( podobno powinno być nie całe 800 ale nie wiem czy od tego by tak drgała...)

Cały samochód zaczyna drgać tak że aż sama zamyka się klapa bagażnika.... Gdy się doda troszkę gazu silnik zaczyna pięknie pracować i drgania ustają... to na postoju.

Gdy się jedzie to gdy zmieniam bieg np z 2 na 3 przy około 2000-2200 obrotów samochód znowu zaczyna drgać, puszczam sprzęgło i jest ok...

Gdy jadę np 80-90km/h równo i delikatnie puszcze nogę z gazu znowu zaczyna drgać...gdy puszcze całkiem jest ok....tak samo z dodawaniem gazu gdy jadę 80-90km/h i delikatnie dodam gazu silnik też drga.... jak dodam szybko jest ok.

czasami też się zdarza jak jadę równo że zacznie drgać ale nie jestem pewien bo w grę wchodzą naprawdę minimalne ruchy pedałem gazu.....

 

Mechanik wykluczył wadę w napędzie bo na postoju też samochód drga... wymieniłem poduszki silnika.. fakt obydwie były urwane.. to zmniejszyło wyczuwalność drgania ale one są nadal takie jak były tylko przez nowe poduszki są mniejsze....

 

Sprawdziliśmy dwumas też ok wtryski ok podgrzewacze ok filtry wymienione.... czy ktoś może mi pomóc ????!!!??? wydałem już około 800zł i nadal drga mi silnikiem....!!!

czy możliwe że ktoś np przyśpieszył lub opóźnił zapłon i przez to drga no bo te obroty minimalne są za duże???? ja nie wiem mechanik nie wie ...... może wy pomożecie .... :cry:

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem otrzymasz ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
Witam dziwne te twoje objawy najpierw to zmień mechanika :) potem podjedź na kompa zobacz czy nie ma błędów w sterowniku, a dopiero potem czepiaj się pompy (kąt wyprzedzenia)
Opublikowano

co do obrotów to jeżeli przy takich obrotach drga samochód to przy niższych raczej by go telepało jeszcze bardziej

nie pamiętam jakie powinny być obroty na biegu jałowym ale zależne są od tego czy silnik jest zimny czy ciepły - na zimnym powinny być trochę wyższe, zajrzyj do instrukcji obsługi albo do serwisówki jak masz i tam będzie dokładnie napisane jakie obroty powinny w danym momencie być

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.