Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Mam szybkie pytanie. Dziś rano po podpięciu pod lapka wyszły błędy:

P1522 - nieznany diagnostyczny kod problemu

P0300 - przypadkowe lub wielokrotne wypadanie zapłonów

P0308 - cylinder nr 8 - wypadanie zapłonów

P0303 - cylinder nr 3 - wypadanie zapłonów

P0302 - cylinder nr 2 - wypadanie zapłonów

P0307 - cylinder nr 7 - wypadanie zapłonów

 

Podejrzewam że padł czujnik wałka rozrządu "Camshaft Position Actuator Bank 2 " tylko który to jest?

Jak patrze na silnik od przodu auta to na prawej głowicy czy na lewej. Czy to na bank czujnik i czy to ten czujnik?

Jeśli dobrze myśle to są te czujniki widoczne zaraz w pokrywał rozrządu?

 

Wymieniać na nowy czy czyścić lub poprawić wtyczki?

Ma ktoś z okolic taki na podmiankę?

Czy możliwe że padał stopniowo - od czasu do czasu miałem nierówne obroty ale z błędów nie wychodziło że to czujnik wałków?

Proszę o szybkie odpowiedzi bo jestem za przeproszeniem udupiony bez fury.

 

dzięx

Edytowane przez szokol
Opublikowano

Czym różni się Camshaft Position Actuator od Camshaft Position Sensor?

 

Przeglądam szukajki i google i głupieje.

Na odpalonym silniku po odpięciu cz. położenia wałków nie zmienia się praca. Odpięte obydwa czujniki i to samo, auto chodzi zamiast na 8 to jakby na 6 garków

Opublikowano
Czym różni się Camshaft Position Actuator od Camshaft Position Sensor?

Actuator = nastawnik.

Position Sensor = czujnik pozycji.

 

Czyli czujnik polozenia walka rozrzadu informujacy DME o tym, co zrobil nastawnik.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano

U mnie wyskoczył błąd P1522 - po wyszukaniu na forum wyszło Camshaft Position Actuator Bank 2.

To nie są te czujniki na Vanosach z przodu silnika? Gdzie tego szukać? Czemu po odpięciu czujników wałka rozrządu nic się nie zmienia praca silnika? Co to jest ten nastawnik i gdzie szukać? I Bank 2 - która to głowica?

Czy może to chodzić o czujniki Vanosa a nie o czujniki położenia wałka rozrządu. Może mieć na to wpływ niski poziom oleju silnika - mam niedługo wymiane a na bagnecie mam prawie minimum, ale komp sie jeszcze nie drze że za mało.

Opublikowano

Dziś odpiąłem wtyczke od elektrozaworu na prawej głowicy (chyba to Bank 1) i bez zmian czyli wychodzi na to że elektrozawór. Proszę o porade i pomoc. Czy mogę bez problemu wyciągnąć (odkręcić) elektrozawór bez rozkręcania vanosa?

 

Nikt nie ma jakiegoś pomysłu i wiedzy na ten temat?? Please!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.