Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

posiadam bmw 323i z 1984 roku

silnik zaczyna już powoli śmierdzieć padliną (zostawia za sobą kłęby niebieskiego dymu, przedmuchy ma, i kontrolka oleju już mi mruga na wolnych obrotach)

 

a w garażu leży mi silnik 2,7 eta ( pozostałość po innym BMW ) którego i tak chcę rozebrać przed swapem żeby sprawdzić stan panewek, pierścieni, gładzi cylindrów, uszczelniaczy itd.

chciał bym dostać dokładne informacje na temat rasowania tego silnika

słyszałem o zmianie głowicy z 2,0 i 2,5

o osprzęcie, komputerze ale ile w tym jest prawdy to nie wiem

więc mam prośbę do tych co się z tym bawili bo na forum nie mogłem znaleźć dokładnych informacji na temat ety

w chwili wolnego czasu odczytam numery tego silnika bo nie wiem czy to ETA czy SuperETA

z tego co pamiętam to na głowicy od strony wydechu pisało 2,7ETA

 

chodzi mi raczej o konkrety a nie o dobre rady

czyli nr. głowicy który będzie grał z tym blokiem

jaki wałek rozrządu i co daje

dolot oraz inne modyfikacje.

 

nie chce mieć tego auta do rajdów ani do drifftu tylko dla własnej satysfakcji :)

chce mieś fajnego klasyka który da mi frajdę z jazdy :) :8)

 

i nie piszcie mi o swapach na jakieś nowsze silniki bo to już nie będzie dla mnie to samo

bo uważam że w takim aucie pasuje tylko M20 z epoki :)

Opublikowano

dzisiaj sprawdziłem numery silnika

pod kolektorem ssącym pisze tak:

 

1 278 921 078 85

 

powie mi ktoś coś więcej o tym silniku 2,7 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.