Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie prościej kupić szperę dedykowaną i robiona pod ciebie np w Quaife ??

 

Dokladnie. Bedzie najprosciej i mozliwe ze nawet taniej.

 

Będzie jakieś dwa razy drożej, zakładając że ktoś kto rozłoży twój dyfer ma sprzęt i wiedzę jak go złożyć. Jeśli masz dyfer "spawany' a nie "skręcany" to ze 3 razy.

Pozdrawiam

Alek

Opublikowano (edytowane)

Kolego Olo@G3 w chwili obecnej masz racje, ale post w ktorym padla odpowiedz ze Quife wyjdzie taniej byl sprzed okolo 2 lat.

2 lata temu znalezc M3 w budzie E9x to bylo jak wygranie w lotto. Mysle ze wogole za nastepne 2lata dyfry z M3 beda bardzo dostepne, aczkolwiek rodzi sie tutaj inne pytanie. Moj dyfer ma przelozenie 2.56 a dyfry z M3 maja przelozenia 3.85 i 3.15 z DCT, pomijajac fakt ze flansze sa inne i trzeba zapewne zaadoptowac caly wozek to z takim przelozeniem auto bedzie nadawalo sie tylko do driftu a nie do normalnej jazdy.

Edytowane przez AndiT

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

O kurde, nie zauważyłem że to taki kotlet :duh:

Z przełożeniem 2,56 to faktycznie lipa - z M3 nie dobierzesz nic zbliżonego. Sam dyfer przekłada się razem z półosiami - pasuje PnP. Przerobić trzeba wał. Jeździ się zupełnie normalnie, tylko fajniej :-)

Jeśli chodzi o Quaife - dużo zależy jaki jest rok produkcji auta. Nowsze maja koło talerzowe zespawane z mechanizmem różnicowym. Można je rozdzielić ale potrzebna jest precyzyjna obróbka. Potem skręca się śrubami.

Pozdrawiam

Alek

Opublikowano

Nie chcialem otwierac nowego tematu wiec myslalem, ze ktos sie podzieli info w w/w.

Tak czy inaczej chyba zostane bez szpery bo przelozenie dyfra M3 raczej nie pasuje do mnie, a na Quife to tak szkoda $$$ aby inwestowac w auto.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • 3 lata później...
Opublikowano
Odgrzewam kotleta :) bo sam przymierzam sie do wsadzenie szpery do swojej 335d :D Czy to będzie tak samo "prosta" operacja jak opisał tu: viewtopic.php?f=70&t=172057 kolega Olo@G3? Dodatkowo czy ktos wie co oznacza "przeróbka wału"? Martwi mnie tez fakt przełożenia bo 335d ma 2,81 wiec jak wstawie od M3 3,15 nie wiem czy biegi nie beda za krótkie :cry:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Opublikowano
Ja bym uderzal w Quife'owego torsena. Wg zagranicznej braci torujacych M3, quife sie o wiele lepiej spisuje. Sam mam zakolejkowany dyfer na przyszlosc, ale wpierw bardziej naglace rzeczy :)
E92 335d Stage H
Opublikowano
no tak tylko nie wiem czy chce pakować szpere za ~8k :) jak ta od m3 wyjdzie pewnie ~4k :twisted: tylko pytanie czy nie bedzie troszke lipy z przełożeniami a niestety nigdzie nie moge dorwac informacji na temat szpery od m3 w 335d ;)

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.