Skocz do zawartości

BMW E30 316i KAT ,Nie wiem co wymienic :(


KosaBMWe30

Rekomendowane odpowiedzi

Wiatam :( Niedawno zakupiłem BMW E30 316i KAT z 1990r. LPG, na początek ... :) Pojeździłem nim z 2 tygodnie i po dwóch tygodniach pojechaliśmy w nocy na miasto pojeździć. raz daliśmy do 5tyś obrotów na dwójce..! i właśnie po minucie paczymy temperatura prawie na maxa i dym z maski otwieramy maske plyn chłodniczy wszystki wzioł,a miał cały.! paskowi nic sie nie stało jedna nitka wyszla,wiatrak miedzy chłodnicą a silnikiem sie odkręcił i wisiał i wgl. nie miał chłodzenia to brała płyn chłodniczy i wgl. :( .. nie wiem co sie stało bo nie jestem mechanikiem,z miasta dojechaliśmy do domu ale gasząc go a jak staneliśmy bo temperatura prawie na czerowne wchodzila to na pycha musieliśmy bo ładowania nie miała :( ale silnika nie zatarliśmy, bo na czerwone nie weszło i co 50 metrów gasiliśmy :( więc nic sie nie stało, kolegów dwóch niby mechaników bo praktyki mają na mechanika mówili że sie [modedit]zepsuła[modedit] pompa wody ??? Prosze o pomoc bo nie wiem co zakupić ??? :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

 

______

Chciałbyś zarobić ostrzeżenie?? Proszę przestrzegać regulaminu, tu złamałeś pkt. 4. Następnym razem nie będę upominał :nienie: /mattiss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Pasek cały a ładowania nie było? To sprawdź ładowanie. To że wskazówka nie weszła na czerwone pole nie świadczy o tym czy silnik jest przegrzany czy nie. Wiatrak się odkręcił? Ciekawe hmmm. Zdemotuj pompę i zobacz jak wirnik. Jaka cała i nie ma luzów to zamontuj, przykręć Visko i załóż pasek, zalej płynem i dobrze odpowietrzyć trzeba. I zobacz co się bedzie działa.

i pisz mniej haotycznie bo ni w ząb nie można tego czytać z sensem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gasiliśmy bo już prawie na czerwone wchodziło :(

i normalnie podnosiła sie wskazówka od połowy do czerwonego prawie w 30 sekund i dlatego gasiliśmy??:(

Podaj adres email to foto prześle wiatraka?

 

_____

W regulaminie jest też wzmianka o tym, że nie piszemy nowego posta jeśli nasz jest ostatnim w danym temacie. Dodajemy nową treść poprzez jego edycję - tak jak ja to zrobiłem z Twoimi postami. Przeczytaj regulamin forum. mattiss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Dostałem zdjęcie wentylatora. Odpisaałem że oberwała się guma od visco (też takie coś miałem) i napisałem że visco do wymiany. Miał szukać nowego Behra po z zamiennikami to kicha jest ale kolega nic na meila nie odpisał więcej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie miało ładowania to możliwe ze zatarła się pompa wody miałem identycznie ale bez dymu. Wyjechałem z domu i przygazowałem i nagle patrze kontrolki się zaświeciły. Po zgaszeniu auta ręcznie pokręciłem wentylatorem i nic pompa wody tez nawet nie drgnęła. Plus jest ten ze pompa jest na pasku a nie z rozrządem. Więc wymiana pompy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez tak mialem okazalo sie ze za malo plynu chlodniczego bo wlalem plyn na zgaszonym silniku a zalewa sie na odpalonym. i sie głowiłem co jest nie tak. :D:D a tu taka glupota
"Rzeczy niemożliwe Od Ręki, Cuda do trzech Dni"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.