Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powiedzcie mi Panie i Panowie, czy standardowa zawiecha jest bardzo miękka? Jak wypada na tle M-Technik 2? Chcę wsadzić serię ale obawiam się, że już tak nie pocisnę na autobanach z powodu zbyt dużej miękkości. Macie możliwość porównania? I czy sprężyny standardowe występują takie same we wszystkich 4 cylindrówkach czy diesel - benzyna się różni? Wiem, że diesel cięższy ale czy na tyle, że różni się sprężynami?

 

Dzięki za odpowiedź.

Opublikowano
Jest tak miękkie, że "przejeżdżając ostatni próg zawlniający w Krakowie, przestajesz się bujać pod Warszawą."
Opublikowano
Pytam poważnie o różnice między jednym a drugim. Mam porównanie do E90 i tam wcale miękkie nie jest. Jeśli w E46 będzie podobnie to zakładam serię. I prosił bym o darowanie sobie takich odpowiedzi. Od nabijania postów są inne działy. :) Pozdrawiam
Opublikowano
Kolego osobiscie posiadam M-technik i powiem Ci że jestem zadowolony,jest twardsze to fakt ale moim zdaniem trwalsze,wspominałes coś o podróżach autostradami wtedy bezapelacyjnie wybierał bym Technica,natomiast jezeli twoja jazda ogranicza sie do jazdy miejskiej(bez sportowego zacięcia :D ) i zależy ci na komforcie no to bierz seriie.Oczywiscie jeżeli chodzi o koszta to Technik jest droższy.
(*pozdrawiam*)
Opublikowano
To moje drugie zawieszenie M-Technik więc znam temat kosztów itp. Jeśli chodzi o E39 to mogę się wypowiedzieć. O E46 powiem niewiele bo nie miałem możliwości pojeżdżenia na serii, a to co mam trochę mnie męczy. W poniedziałek byłem w Wiedniu i jechałem przez Czechy. Uwierz mi, że ciężko się jedzie bo drogi najlepsze nie są. Czuć każdą nierówność, klejoną jezdnię, dołki, nierówności. O ile w E39 M-Tech jest w miarę komfortowy, tak w E46 jest zdecydowanie za twardy. I teraz chciał bym wiedzieć, o ile jest twardszy? Skoro M-Tech w E46 jest twardszy od E39 to w serii możliwe, że jest tak samo. Wtedy bym się skusił na zwykłe i wywalił sportowe. :) Mam zacięcie sportowe ale zaczynam przedkładać komfort ponad trochę lepsze możliwości. :) Ale czy E46 może być komfortowe? :)
Opublikowano
jadąc e39 w sportowym zawiasie i tak wydawał mi sie komfort o wiele wiekszy niz e46 w serii(wygłuszenie+plus tłumienie nierównosci poprostu nie do porównania)krótko klikając inna klasa auta :)
(*pozdrawiam*)
Opublikowano
Akurat z tym się nie da nie zgodzić. :) Chyba jednak założę serię. Gdzie szukać sprężyn pod 2.0d 150PS? Czy wszystkie 4 cylindrówki mają takie same sprężyny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.