Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, tak jak w temacie, czy jezeli felgi ORYGINALNE BMW sa pod opony RSC (RUN ON FLAT) to czy na felgach sa zamontowane jakies czujniki od cisnienia? Jak dziala system RSC w BMW, czy wylapuje czujnikami na samochodzi ze ktores kolo ma ubytek cisnienia czy sa czujniki jakies na felgach? Dziekuje za pomoc
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
To jak wytlumaczysz fakt, ze system zaraportuje zmiane cisnienia w kolach - o ile wystapila - po tym, jak uruchomisz silnik na postoju?
Opublikowano
To jak wytlumaczysz fakt, ze system zaraportuje zmiane cisnienia w kolach - o ile wystapila - po tym, jak uruchomisz silnik na postoju?

 

Tlumaczyc nie musze, czujnikow nie ma w europejskich wersjach, zreszta zobacz tutaj

 

kolo wersji europejskiej http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=NE71&mospid=48463&btnr=36_0673&hg=36&fg=15

kolo wersji amerykanskiej http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=NE73&mospid=48465&btnr=36_0673&hg=36&fg=15

 

zreszta mozesz na realoem wpisac VIN swojego E60 i obejrzec tylko czesci pasujacego do niego

 

podobny temat na forum viewtopic.php?f=40&t=92578

 

jezeli masz nadal watpliwosci czy masz czujniki, to proponuje rozlozyc Ci kolo :D

Opublikowano
Nie no OK, pytam tylko o zasade dzialania, bo jesli jest tak jak piszesz, ze cisnienie jest raportowane na podstawie predkosci obrotowej kol, to nie ma mozliwosci zeby auto wyswietlilo blad przy zmianie cisnienia na postoju. Ja akurat mialem taka akcje, ze auto stalo 4 dni w salonie (+25 stopni) zostawilem je na 8 godzin na dworzu (-12) po czym przy uruchamianiu silnika dostalem komunikat ze cisnienie w kolach jest za niskie i cztery kola mialem zaznaczone na zolto... Mozliwosci sa dwie - albo jest czujnik cisnienia, albo 'cos' sie ryplo :>
Opublikowano
Mozliwosci sa dwie - albo jest czujnik cisnienia, albo 'cos' sie ryplo :>

 

To drugie, czujnikow nie ma. Troche dziwne jest to, ze nagle 4 kola stracily prawidlowe cisnienie, nie uwazasz? Szczegolnie, ze metoda pomiaru jest znana i bazuje na czujnikach ABS.

Opublikowano
No wlasnie nie jest to dla mnie dziwne ze wzgledu na duza zmiane temperatur i pompowanie powietrzem atmosferycznym. Dziwne dla mnie jest w tym przypadku ze pokazal roznice bez krecenia kolami.
Opublikowano
No wlasnie nie jest to dla mnie dziwne ze wzgledu na duza zmiane temperatur i pompowanie powietrzem atmosferycznym. Dziwne dla mnie jest w tym przypadku ze pokazal roznice bez krecenia kolami.

 

Podejrzewam, ze problem lezal gdzies zupelnie indziej, a poprostu w ten sposob sie objawil. Moze akumulator jest juz slaby?

Opublikowano
Sytuacja zakonczyla sie wizyta w Feuvert, spuszczeniem powietrza z kol i napompowaniem azotu do cisnienia podanego na tabliczce znamionowej. Kola pokazaly sie na zielono, ale komp kazal przejsc procedure zatwierdzenia cisnienia. Pstryknalem w idrive, zaczelo sie aktywowac (to faktycznie potwierdza ze liczona jest predkosc obrotowa na kolach, bo kazalo jechac zeby dokonac aktywacji) i generalnie bylo juz OK.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.