Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czy po wymianie tylnych sanek i odpinaniu nivo mogła się zmienić twardość zawieszenia. Pamiętam że przed wymianą nie było stuków. Teraz gdy najade na jakiś garb jest walnięcie jakby mi ktoś auto z metra na ziemie spuścił albo walną w podłoge gumowym młotkiem. Dodam że pompa się załącza i auto stoi równo. Wydaje mi się że na tej samej wysokości co przed wymianą. Nie dzwiga mu się [BAD] pod niebo. Co może być. Podejrzewam może tuleje na sankach. Czy takie by były oznaki ich końca?
Opublikowano
Witam, twarde nivo to padnięte gruszki. Jednakże dziwne, żeby padły obie na raz. Może być też układ źle odpowietrzony, jeżeli był demontowany. Może być też za wysoko jak jest źle wyregulowana wysokość.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Wysokość jest OK. Auto nie pochyla się za bardzo w zakrętach. Jeśli długo stoi to pompa się włączy po odpaleniu na jakieś 12 sekund i dupcia stoi prosto. Jest tylko głuche stuknięcie jak przejade przez garby poprzeczne. Taki odgłos jakby dobiły na maxa jakieś odboje lub cos podobnego
Opublikowano
Hej, zatem nie jesteś pewien czy to nivo. Jeśli chodzi o tuleje sanek, to jak wymieniałeś sanki to chyba wymieniłeś wszystkie tuleje? Nie wyobrażam sobie inaczej.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Witam, zaciągasz ręczny (jeżeli trzyma) i wyrywasz autem na półsprzęgle. Jak puka lub tył chodzi na boki(to czuć wyraźnie) to tuleje belki. Tak samo ciasne zakręty, belka sobie, auto sobie. Twarde Nivo jest takie, że jak jedziesz przez nierówności to bijesz głową o podsufitkę, auto podskakuje jak piłka.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Hej, jeżeli tak twarde to wygląda na to, że NIVO nie pracuje. Sprawdź, czy jest dobrze odpowietrzone, odpowietrza się na zaworze regulacji wysokości pod autem. Ciężko mi uwierzyć, że przed podmianką było ok, a teraz coś jest uszkodzone. Auto może bujać różnie, zależnie które tuleje są uszkodzone. Jeżeli na równym na ręcznym nie będzie stukać jak pisałeś, to musi być wina czegoś innego.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Hej, jeżeli tak twarde to wygląda na to, że NIVO nie pracuje. Sprawdź, czy jest dobrze odpowietrzone, odpowietrza się na zaworze regulacji wysokości pod autem. Ciężko mi uwierzyć, że przed podmianką było ok, a teraz coś jest uszkodzone. Auto może bujać różnie, zależnie które tuleje są uszkodzone. Jeżeli na równym na ręcznym nie będzie stukać jak pisałeś, to musi być wina czegoś innego.

Tak czytam i się zastanawiam jak to odpowietrzyć skoro w układzie jest powietrze :? Śledzę ten temat bo u mnie jest podobnie ale najpierw muszę wymienić 4 tuleje główne bo to może być winowajcą.

Opublikowano
Hej, ale masz NIVO, czy pneumatyczne zawieszenie. To są dwie różne rzeczy. NIVO jest hydropneumatyczne.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
Hej, ale masz NIVO, czy pneumatyczne zawieszenie. To są dwie różne rzeczy. NIVO jest hydropneumatyczne.

Witam

co prawda autor nie napisał w tytule o jakie auto dokładnie chodzi ale sądząc po podpisie autora jak i dziale w jakim jest to pytanie to chodzi raczej o pneumatyczne zawieszenie gdyż E39 chyba innego nie miało, a sama nazwa "NIVO" w E39 utarła sie że chodzi o zawieszenie samopoziomujące. No chyba że autor miał co innego na myśli, jak tak to sorki.

Opublikowano
Hej, zatem nie masz nivo, tylko zawieszenie pneumatyczne. Muszą sie wypowiedzieć koledzy, którzy mieli z tym systemem styczność.
pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.