Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, jak zrobić przód poliftowy w e38 przedliftowym? rozumiem że trzeba kupic poliftowe lampy to pierwsza sprawa, natomiast błotniki? różnią się nieznacznie chyba tam na narożnikach obok kierunkowskazów? kierunek od poliftowej lampy jest inaczej wyprofilowany i neco mniejszy niz w przed liftowej wersji, więc chyba również błotniki po lifcie trzeba kupić, no i jak wygląda sprawa kawałka blachy pod samymi lampami...? w przedlifowej wersji jest prosty pasek a w poliftowej dwa półkola... Prosze o porady, co trzeba dokladnie zmienic co pasuje a co nie itp ; )
Opublikowano
Do zmiany lampy, kierunki wraz z listwami pod nimi, błotniki, nerki. Niektórzy dla zmniejszenia kosztów przerabiają błotniki (wspawki pod kierunkami).
Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano

-Lampy razem listwami pod nimi

-kierunki

-błotniki

-nerki

Żeby była to wierna replika poliftowej wersji:

-plastikowe nakładki na progi razem z listwami na spody drzwi

-tylne lampy tzw.kryształki

-listwa chrom na tylnej klapie.

Nur bmw e32
Opublikowano
możesz wyjaśnić kolego dokładniej z tymi wspawkami?? czy to zdaje egzamin? domyslam się ze błotników też nie malują tylko lekkie wkurzki w kolorze robią za 1/3 pieniędzy ?
Opublikowano
Poliftowe kierunki są węższe, dlatego niektórzy spawają błotniki. Zdarzają się też nie ori lampy czyt. tańsze, gdzie wystarczy wstawić uszczelkę lub zaślepkę i efekt podobny do ori.
Prowadzę swoje życie, a nie BMW
Opublikowano
zaslepki to juz widzialem, wieś moim zdaniem ; ) ale kwestia gustu, mysle ze juz lepiej bylo by dospawac kawalek i wkurzki zrobic, dokupic lampy ori po lifcie i wstawki pod lampy poliftowe, tyle ze nie wiem czy to tak ladnie wyjdzie z tym spawaniem, raczej wątpie albo ktos kto juz sie tego podejmowal i wie jak to dokladnie zrobic jeszcze by uszlo
Opublikowano
dziwie sie ze ktos porusza taki temat ,bo to bezsensowna sprawa, wspawki blotnika,,,,w maluchu sie tak nie robi a nie w bmw, to samo jesli chodzi o wpylke,albo maluje sie caly element albo sie nie kombinuje,a nawet najlepszy lakiernik nie jest w stanie zrobic tak wpylki zeby nie bylo widac
Opublikowano
dobrze kolego, ale temat poruszyc mozna, jestem zielony a dzieki niemu jestem madrzejszy o pare spraw, tez wychodze z zalozenia ze takich rzeczy sie nie robi nigdzie. Ale tematy są po to by pomagac a nie je negować ;).... blotniki 250-300zl sztuka x2, lampy 1000zl uzywki, malowanie blotnikow ok 500zl, wstawki pod lampy ok 100zl... kierunki lamp ok 100zl 2000-2500 impreza na szybko i tyle
Opublikowano
masz racje ze tamaty sa po to ze by je poruszac, i absolutnie nie chce nikogo negowac , tylko moim zdaniem lepiej zeby został przedliftowy niz poliftowy a w taki sposob przerobiony typu wspawka , wpyłka....bo to sie mija z celem i efektem koncowym ,,,, jesli ktos chce przerabiac na polift to musi wziasc po uwage ze koszty beda wieksze czyli nowe błotniki malowanie itp itd wtedy ma to sens i wyglad, ale oczywiscie kazdy ma prawo wyboru i swoj rozum i robi co uwaza za słuszne::):):

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.