Skocz do zawartości

318ti problem z licznikiem i nawiewem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

Kolejny problem :) Mam compakta E36 w którym był silnik 1.8ti M42 ale wsadziłem silnik M50B25 czyli 2.5i i teraz mam problem z zegarami z dokładnie z obrotomierzem. Obrotomierz dziwnie faluje, silnik chodzi równo w wskazówka chodzi jakoś dziwnie, skacze jak porąbana czasem, a czasem nie. Dodam ze mam licznik z 260km/h i od anglika. W compaktach było 240km/h i mała kreska do 250km/h o ile dobrze kojarze. Czy zegary mam zmienić na normalne od compakta? Czy mają być 260km/h od 6 cylindrówki? I jak z przekłamaniem? Gdzie jest jakiś czujnik który mierzy prędkość i obroty?

Edytowane przez MaksymW

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
Musisz założyć zegary z 6 cylindrówki.Niestey nie będzie działać,jedynie przekładka
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Nie pasują . Zegary muszą być z 6 cylindrówki do silnika 6 cylindrowego. Nie da się nic wykombinować
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Ale co nie pasuje? Co dokładnie? Wtyczka, nie wiem jakieś napięcie inne? Bo do konsoli wchodzą normalnie...

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
Obrotomierz dostosowany jest do 4 cylindrów .Dlatego ci to wszystko wariuje
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano (edytowane)
No ale mam teraz zegary od 6 cylindrówki... I wariuje ... Edytowane przez MaksymW

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
No to nie wiem .Może są walnięte. Jak masz kolege co ma 6cyl to podmień i się dowiesz
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Mam jeszcze jeden problem, już zmieniłem temat. Mam coś z nawiewem... Na 1,2,3 ledwo dmucha a na 4 też ledwo wieje, a na szyby to praktycznie wogóle nie ma, jest cały czas tak jakby na nogi tylko! W którą strone bym nie kręcił najmocniej wieje tylko na nogi. Co to może być? I gdzie w compakcie bez klimy jest jeż? On może być padnięty?

Pozdrawiam,


Maks

Opublikowano
Jeż w kompakcie bez klimy hmmm-wyjmiesz schowek pasażera i już po chyba czterech grubych kablach dojdziesz gdzie siedzi, jak dobrze pamiętam dość głęboko musisz rękę włożyć w kierunku środka samochodu i gdzieś mniej więcej w przedniej ściance (tak jak od strony maski) będzie on wepchany. Ale to zdaje się nie jeż, jeśli słyszysz że wiatrak na każdym biegu normalnie przyśpiesza czyli jeż jest dobry, szukaj bym problemu np z cięgnem od tej gałki kierunku nawiewu i ogólnie z tym całym mechanizmem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.