Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.otoz problem polega na wymianie drazka kierowniczego prawa strona,mam okropny luz,tylko nie na koncowce,ale na kulowym przegubie przy silniku,moze ktos podrzuci jakis info.mialbym dojcie do kanalu to przyjzalbym siejak tozdemontowac.Atak na razie bryczka stoi bo strach jezdzic szczegolnie na zakrecie telepie jak chol...pozd.
Opublikowano

No musisz mieć ściągacz i wycisnąć jedną stronę drążka ze zwrotnicy. Nie uderzaj w to za mocno młotkiem bo tam jest aluminiowa tuleja która łączy zwrotnice z drążkiem. Potem musisz zdjąć kołnierz i odkręcić od maglownicy kluczem 32. Złap delikatnie żabą listwę w maglownicy żeby jej nie ukręcić. Jak będziesz miał nowy drążek i stary na stole to ustaw na tą samą długość i wkręcasz w odwrotnej kolejności. Potem od razu na zbieżność.

 

Co do ściągacza to polecam jakiś szeroko 50mm> bo taki z castorami mi już pękł dwa razy.

Opublikowano

aha i kupic caly drazek nowy z ta kulka?

tzn.ze zwrotnicy to wiem ze musze ,chodzi mi wlasnie o maglownice?

a ten kolnierz to te gumowe oslony?

Opublikowano
no drążek kierowniczy składa się z dwóch części. Jeżeli dawno nie było wymieniane to zaleca się całość bo i tak go nie rozdzielisz. Tą kulkę odkręcasz od maglownicy kluczem 32.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.