Skocz do zawartości

BMW 740 V8 Problem, Uszczelka Pod Głowicą.??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam następujący Problem:

 

jechałem wczoraj jak szybciej i wąż mi pierdzielnoł od chłodzenia i wywalił mi płyn chłodzniczy ale zalałem go i dalej gdzieś cienkie wydaje mi się , ze to uszczelka pod głowica ale nie jestem pewien bo jeszcze wczoraj normalnie leciało powietrze jak sądzicie co to może byc ??

jeżeli sie zapowietrzyła bo nie było płynu to bedzie okej a jak uszczelka pod głowica to sie chyba sie potne proszę o szybka odp...

Opublikowano
jesli za mocno go nie przegrzałeś to bedzie tylko układ chłodzenia do sprawdzenia /odpowietrzenie, usuniecie wycieków, ew. pompa, termostat/, uszczelka pod głowicą sama z siebie raczej nie walnie.....
Opublikowano
samochodu nie rozgrzałem temperatura stała cały czas w miejscu Tylko poprostu wąż się przerwał i łapie lewe powietrze i wypierdziela mi płyn chłodniczy ani wentylator sie nie włączył wskazuwka stała jak zabetonowana więc tez mi sie nie wydaje zeby była to uszczelka pod głowcia ale okej dzięki za podpowiedz jutro prowadze do mechanika i zobaczymy co to bedzie
Opublikowano
jesli piepsznał waz od starosci to uklad sie przypowietrza jak gdzies bierze powietrze i moze wywalac wode, mogl tez piepsznac bo dostawal powietrze w uklad jak jest uszczelka lub głowica trachnieta zrobilo cisnienie i piepsznał waz, jak usuniesz usterke i odpowietrzysz to sprawdz na zagrzanym silniku czy nie ma cisniena w wezach chłodzenia, czy nie sa twarde jak kamien jesli tak to bedzie cos z uszczelka lub głowica
Opublikowano
Na Rozgrzanym Silniku węże są ani twarde ani miętkie takie jakieś dziwne poprostu jak jechałem tak około 160/170km i dopierdzieliłem pedał do końca i nagle za mna zrobiło sie biało normalnie drogi nie było widać Płyn chłodniczy padał na rozgrzane kolektory i robiła sie para i dzisiaj rozebrałem i patrze a tam wąz nromalnie rozerawany jak by ktos go obcioł załatałem dzióre ale jak znowu jej depłem to znowu penkł jest poprostu robi się powietrze był mi wypierdziela i nie wiem nie możliwe , ze to uszczelka pod głowica miałem kiedys podobny problem z 525 TDS jeździłem cały dzien na klimie i jaechałem tak ze 150km i nagle cos pierdzielło następnie wskazówka od temperatury była juz bardzo wysokka więc tutaj nawet sie wskasówka nie rusza stojii na połoowie jak przejade tak z 10 km i dalej nie wiem co robic jutro pojade do mechanika i zakupie ten wąż i spr czy nie ma zadnych wycieków
Opublikowano

mam jeszcze jedno Pytanie :

 

Dlaczego woda sie gotuje i w kabinie idzie zimnie powiterze jak silnik jest rozgrzany to wogóle nie daje w kabinie ciepłego nawiewu

co jest nie takk.??

Opublikowano
jak uklad dalej jest nieszczelny i zapowietrzony ,to ogrzewanie nie bedzie dzialac poprawnie,gotowac tez moze wode jak zapowietrzony, jak załozysz nowego weza i odpowietrzysz ,,to wtedy sie wszystko okaze, choc mowiac szczerze nie wydaje mi sie zeby ten waz peknał od starosci.............
Opublikowano
kolego wymien korek zbiorniczka wyrownawczego i obserwuj,to moze byc przyczyna rozerwania weza zbyt duze cisnienie.korek nie jest drogi a sam mialem problemy z ukladem chlodzenia
  • 1 rok później...
Opublikowano

Kolego mam ten sam problem te same objawy.

 

 

 

byłem już u mechanika zbadał mi układ na obecność co2 i wykluczył uszczelkę

u mnie jest z tą różnicą że jak nie przekrocze 3000 obr. to płyn nie ucieka gwałtownie a po dociśnięciu za mnąrobi się chmura pary.

Wyciek mam gdzieś pod kolektorem wdechowym na wysokości 3,4 cylindrów. nie rozbierałem jeszcze bo nie wiem czego się spodziewać.

Byłbym wdzięczny za jakiś schemat układu chłodzenia w tym miejscu. Są tam jakieś przewody gumowe czy metalowy kolektor wodny a gumy tylko te co widać przy grodzi?

 

 

Co do instrukcji "przemekww" viewtopic.php?f=71&t=111100%20No

Po odpaleniu zimnego auta na nie zakręconym korku po 5 minutach płyn chłodniczy się zaczyna unosić, Po dodaniu gazu z tej małej dziurki od odpowietrznika nie leci płyn ale i nie wywala go do góry,przewód powrotny do silnika jest chłodny czy to znaczy że pompa lub termostat jest do wymiany? W kabinie ciągle grzeje, warunek nie przekraczać 3000obr./min.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.