Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z zawieszeniem hydropneumatycznym, gdyż BMW zostało podniesione do góry, świeci się kontrolka od zawieszenia. Problem tkwi w tym że nie wiem jak to zawieszenie opuścić 525 w kombi. Proszę o pomoc. A dodam że zostało podniesione przez poprzedniego właściciela:(
Opublikowano

Zakładam, że problemem jest tylne zawieszenie (nie wiem, czy E39 miało zawieszenie aktywne przednie). Jeśli tak, możesz je regulować komputerem. Moja Bunia była dla odmiany obniżona przez poprzedniego właściciela i w serwisie Panowie podłączyli komputer i przywrócili wartości fabryczne.

Jeśli mimo to po dłuższej pracy Nivo nadal się będzie świecić, to problemem mogą być (z tego co mi wiadomo):

- źle wyregulowane czujniki Nivo - konieczna kalibracja;

- słaba wydajność pompy - wynika z wieku - która nie może dopompować ile trzeba i po określonym czasie wyłączana jest przez komputer, żeby się nie przegrzała (ja np. tak mam czasem...);

- nieszczelność w układzie (często wiąże się z dopompowywaniem układu w trakcie jazdy).

Problem nasila się z wraz z obciążeniem tyłu.

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano

W domu nie da się nic z tym zrobić? Przód nie- tył jest podniesiony w górę:( trochę dziwnie to wygląda;/

Słyszałem coś że przy zawieszeniu jest cś od regulacji ale nie mogłem znaleźć:(

Opublikowano
Samemu nic nie opuścisz. Komputer niezbędny, tym bardziej że świeci ci kontrolka a to wskazuje na jakiś błąd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.