Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z moim BMW otóż jakieś 3 miesiące temu przy pewnej ilości benzyny(zostawało jeszcze co najmniej 10 litrów) silnik zaczął się jakby zacinać, tzn. tracił moc tak jakby już jechał na resztach paliwa ale po przejechaniu paruset metrów albo paru kilometrów znowu działał normalnie ale po kolejnych parunastu kilometrach to samo. Natomiast od miesiąca jest nieco gorzej bo przy odpalaniu skaczą obroty i silnik dalej się zacina przy mniej więcej tym samym poziomie paliwa ale teraz po przejechaniu tych paruset metrów zupełnie gaśnie i da się go odpalić dopiero po 2-3 godzinach(jak silnik ostygnie). Zaczął też gasnąc przy większej ilości benzyny w baku jak np. stanę na światłach, ale wtedy można go bez problemu odpalić. Miał ktoś coś podobnego albo wie co to może być? Gazu nie mam zamontowanego.

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Opublikowano
ja bym jeszcze posprawdzal podcisnienia ! ale tez sadze ze przyczyna moze byc pompa .. no i przeplywka ale gdybac to sobie mozemy ! podjedz pod komputer moze jakies bledy pokazal!!
czesci e30 !!!! [email protected] kom.514966488 WuWua stolica
Opublikowano
Byłem na komputerze i wyskoczył błąd czujnika położenia wałka rozrządu więc na początek wymienię to i się zobaczy co dalej, najwyżej napisze na koniec co było to może się przyda komuś później.
Opublikowano

Miałem uszkodzony czujnik wałka rozrządu. Raz dla testów w jego miejsce wsadziłem korek od wina i auto będzie jeździć tylko z taką różnicą że moment obrotowy przy 2000obr/min jest bardzo niski czyli auto będzie słabe.

Gdy umiera czujnik wału korbowego silnik się nie uruchomi.

Proponuje pojechać do warsztatu i za ok 30zł sprawdzić ciśnienie paliwa z pompy paliwa.

Opublikowano
Znaczy nie chodziło mi, że to przez ten czujnik silnik się tak zachowuje(chociaż faktycznie kto wie, ja się aż tak bardzo nie znam) ale tylko taki błąd wyskoczył a lepiej to zrobić chyba od razu, póki są chęci;) Co do samego gaśnięcia to mechanik mówił żeby na początek zobaczyć czy jakiegoś brudu w zbiorniku paliwa nie ma a następnie sprawdzić pompę. Będę jeszcze tam w przyszłym tygodniu to skorzystam z rady Dr.Om i napiszę wtedy co i jak.
Opublikowano
Znaczy nie chodziło mi, że to przez ten czujnik silnik się tak zachowuje(chociaż faktycznie kto wie, ja się aż tak bardzo nie znam) ale tylko taki błąd wyskoczył a lepiej to zrobić chyba od razu, póki są chęci;) Co do samego gaśnięcia to mechanik mówił żeby na początek zobaczyć czy jakiegoś brudu w zbiorniku paliwa nie ma a następnie sprawdzić pompę. Będę jeszcze tam w przyszłym tygodniu to skorzystam z rady Dr.Om i napiszę wtedy co i jak.

 

Czujnik wałka rozrządu nie powoduje kłopotów z silnikiem lecz spadek momentu obrotowego na niskich obrotach - silnik bez czujnika będzie pracować zupełnie normalnie.

Mechanik dobrze radzi, trzeba sprawdzić obwód paliwowy, jak będzie OK to na 99% padł czujnik wału korbowego.

Opublikowano
Właśnie odebrałem samochód od mechanika i wszystko już zrobione. Okazało się, że benzyna z jednej części baku nie dociera do pompy. Nie wiem jak to tam dokładnie było bo mechanik był zajęty i tłumaczył tak na szybko a ja się też dodatkowo nie znam za bardzo ale zrozumiałem to tak, że ktoś musiał coś tam grzebać przy wymianie pompy i zaślepił jakiś otwór przez co benzyna się nie przelewała.
Opublikowano
Witam kolegów mam auto prawie rok czasu było sprowadzone z niemiec tez mam problem z obrotami silnika raz skacze do 1.5 tysiaca a raz prawie do zera ale nie zawsze czy to może być silniczek krokowy ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.