Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem mojej bmw e 36 320 z gazem.

Jak ją zapalę zimną i zaczynam jechać to ją muli do czasu gdy wskazówka od tem wody nie zacznie zchodzić z niebieskiego pola, wtedy zaczyna ciągnąć. Jeszcze zauważyłem że jak ją zapalę to raz wejdzie na obroty tak jagby zadziałało "ssanie" a raz nie. Gdy ją na próbę zapaliłem zimną na gaz awaryjnie to idzie lepiej. Gdy odłączę akumulator i skasuję kompa to przez jeden dzień jest dobrze. Proszę o pomoc nie wiem już co mam sprawdzić. Dzisiaj np miałem tak że wyjechałem nią rano i było wszystko dobrze. Przejechałem 15 km i zgasiłem ją. Po 3 godzinach wyjeżdzam znów i znów ją muli i trzeba zmieniać biegi żeby ją nie przeciągać boj jak wciskasz gaz do dechy to jest gorzej, więć jadę 1,2,3 lekko na gaz i tak dalej do zejścia wskazówki od tem wody z niebieskiego pola.

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem dostaniesz ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
To jeszcze jedno, dlaczego w moim przypadku ma znaczenie temperatuta czyli jak zchodziu wskazówka z pola n iebieskiego to jest dobrze, gdyby był ten czujnik to nie powinno być cały czas żle, a tu jest tylko przez ten czas niebieskiego pola tem żle. Głośno myślę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.