Skocz do zawartości

BMW E46 N42B20 kilka niepokojących odczytów


czesiu-84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mój pierwszy błąd to 2727 lambda sensor after cat bank 2 failure

Auto muli do 3500 obrotów na ciepłym silniku.

Drugi to, tydzień temu mi rozwaliło zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego,

czy termostat mi otwiera? (dodam, że miesiąc temu założyłem nowy firmy WAHLER).

http://img717.imageshack.us/img717/3473/bdyn.jpg

 

Za wszystkie sugestie bardzo dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do termostatu to takie wskazania w niskich temperaturach nie są nadzwyczajne trzeba by dłużej auto wygrzać i sprawdzić czy temperatura na wyjściu z chłodnicy rośnie powinna dojść przynajmniej do 70. Co do lambdy to sprawdź czy ta podkreślona pracuje tzn czy są skoki napięcia bo na screenie tego nie zobaczymy. Sprawna powinna pracować w zakresie od 0 do 1,5V.

Co do Analog Value to nie widzę żadnych anomalii.

BMW forever!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za podpowiedź.

Wymontowałem termostat, wrzuciłem do gotującej się wody, a on się nie otwarł.

Co do sond lambda to:

http://img80.imageshack.us/img80/9664/lambdaf.jpg

To wskazania po dodaniu i puszczeniu gazu.

Komputer pokazywał błąd sondy lambda after cat bank 2.

Co o tym myśleć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już filmik pracy sond lambda.

Przed filmikiem wykasowałem błędy i między innymi ten z sond lambda, ale zostaje inny błąd (stały) widoczny na końcu filmu. Ten błąd sondy lambda powróci znów po przejechaniu kilku kilometrów.

http://www.youtube.com/watch?v=cGHW_ZJYTV8

Dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przy takim przebiegu to sondy zaczynają właśnie się wysypywać.

Tu masz link do tej sondy

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/318i-N42/LHD/N/2002/may/browse/exhaust_system/lambda_probe_fixings/

i obrazek

http://static.bmwfans.info/images/epc/MTgzMTA2X3A=.png

 

Nie jestem na sto procent pewien ale wydaje mi się że ta do wymiany to będzie nr 13 z rysunku. Pod linkiem masz numery oryginalne części potrzebne prze zakupach.

Najlepiej jak by ktoś lepiej zorientowany w E46 potwierdził czy to właśnie będzie ta nr 13

Możesz też zmierzyć napięcie na każdej i znajdziesz tą co się zawiesza.

BMW forever!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W końcu wymieniłem tą sondę i błąd zniknął (auto dalej nie ma werwy), teraz zostaje mi jeszcze jeden błąd 28D6

http://http://img196.imageshack.us/img196/9929/63884012.jpg

 

Czy chodzi tu o czujnik obrotów wału korbowego?

Dziękuję koledze który wyżej podpowiedział która sonda ma usterkę :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Przyłączę się do tematu bo mam taki sam problem nie ma żadnych zmian na odczycie sondy lambda mam pytanie jaką sondę kupiłeś koglego i za ile. Tylko co u mnie jest ciekawe to nie mam żadnych błędów tylko trochę się samochód jakby muli oraz dławi na zimnym silniku. Zaznaczę tutaj że mam instalację gazową.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.