Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chcę pokrótce przedstawić wymianę licznika High ( czyli z dużym wyświetlaczem) w moim E39 520 96r manual na jego odpowiednik w wersji angielskiej od modelu E39 523 97r manual.

Piszę to po to aby było łatwiej podjąć decyzję, czy reanimować stare zegary czy zakupić używane ale sprawne? Szukając informacji w internecie na temat jak bardzo może okazać się skomplikowana wymiana znalazłem mnóstwo opinii, jednakże nie do końca odzwierciedlających mój przypadek, z czego wywnioskowałem, że będę musiał zakupione zegary adoptować do auta i w zasadzie do tego się już przygotowałem kopiując programem NCS Expert dane z modułu IKE.

Aby było wiadomo dlaczego tak a nie inaczej muszę to napisać:

Do wymiany zmusiło mnie niepowodzenie przy naprawie nieszczęsnych pikseli, tzn dobiłem ten wyświetlacz uszkadzając taśmę, oraz niektóre wskaźniki co jednoznacznie oznaczało konieczność wymiany kompletnych zegarów.

Moje zegary są wyposażone w moduł na tylnej ściance który łączy się z zegarami szeroką taśmą którą z łatwością wypinamy i możemy dany moduł odłączyć jako niezależne urządzenie od zegarów.

Otóż do zakupionych zegarów w wersji angielskiej podłączyłem w/w moduł z moich zegarów. I w zasadzie to wszystko działa na zasadzie plug and play:, przebieg pozostał z mojego auta w jednostkach [km], żadnej kropki przy przebiegu, wszystkie wskaźniki pracują jak w oryginale, ASC i tempomat działają, jedynie nie wiem jak to jest z ekonomizerem w wersji UK gdyż ich skala jest wyskalowana tak jak by od drugiej strony??

Dodam że nie zdecyduje się teraz na wymianę tarcz na wersję bez mil, gdyż ten temat już przerabiałem 3 lata temu podczas pierwszej naprawy pixeli. A w tych zegarach cenie sobie ich dziewiczość.

Dla ścisłości podaje dane z zegarów a właściwie z modułu który jest niezależnym urządzeniem:

(wersja europejska) HW: 07 / SW:12 lub 13 ( nieczytelne)

(wersja angielska) HW: 07 / SW:14

 

Sorki za to że nie opisałem gdzie się odkręca śrubki, jakie wtyczki,itd. bo to było wałkowane wielokrotnie.

Poniżej kilka zdjęć aby lepiej było wiadomo o czym pisałem.

 

http://iv.pl/images/07321209480588777561.jpg

http://iv.pl/images/24501564458741744483.jpg

http://iv.pl/images/20439252289621147806.jpg

http://iv.pl/images/08744285810873928149.jpg

http://iv.pl/images/64615808566597764919.jpg

BMW
Opublikowano
kolego ekonomizer nie idzie od tylu tylko tam jest inaczej jak w europie zreszta wiadomo anglia left :mad2: . ekonomizer pokazuje ile mil przejedziesz na galonie MILES PRO GALON w danym momencie jazdy. wiem to troche zryte ale jszecze raz powtazam to anglia.

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.