Skocz do zawartości

e39 99' 540i manual -- nawala vanos?


Dominik86

Rekomendowane odpowiedzi

siemka, nie wyznaje sie za bardzo na v8 jak i ogolnie na benzynie, albo podobno z tymi silnikami z vanosem sa problemy i lubią klepać, facet z niemiec nagral mi film jak pracuje:

 

 

od 1:55 słychać silnik plus coś popisukuje, podejrzewam, ze jakiś pasek..

 

co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vanosy w tych silnikach zaczyna być slychać po rozgrzaniu motoru, na zimnym raczej nic nie uslyszysz. A to autko z video, torche styrane te skóry, nie ma płytki ozdobnej na popielniczce, no i typ raczej nie dba o czystość auta we wnętrzu, to moze coś świadczyć jak ogólnie do niego podochodzi. Generalnie zakup zadbanego BMW e39 z V8 i manualną skrzynią biegów to szukanie igły w stogu siana, większość jest mocno wyeksploatowana.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje, problem z klepiącymi Vanosami w M62TU jest powszechnie znany. Tu jest ładnie opisane co dokładnie powoduje to klepanie: http://www.rangerovers.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=31413&start=15 pod koniec 2 strony wątku gościu zaznaczył koła zębate, ktore mają wewnątrz mechanizm który klapie. Niestety przy wymianie jest sporo rozbierania i potrzeba sporo specjalnych narzędzi serwisowych BMW. Najlepiej kup wersje M62 bez Vanosów jeżeli się boisz o to klepanie.

Pozdr

 

PS.

wyciąg z historii serwisowej mowi, ze wszystko bylo robione na czas i do marca 2010 bylo serwisowane w aso...

Wiesz od kiedy sprzedający jest właścicielem auta? Czy on je serwisował w ASO czy poprzedni właścicel / le?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od kwietnia 2010, poprzedni wlasciciel serwisowal je regularnie w aso bmw, takie dostalem wpisy, wszystko robione na czas, olej zawsze full synt 0w30... w teorii silnik powinien być cacko... podobno na jakiś czas pomaga zalanie np 10w60... ale raczej trzeba się liczyć z wymianą obydwu vanosow..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vanosy w tych silnikach zaczyna być slychać po rozgrzaniu motoru, na zimnym raczej nic nie uslyszysz. A to autko z video, torche styrane te skóry, nie ma płytki ozdobnej na popielniczce, no i typ raczej nie dba o czystość auta we wnętrzu, to moze coś świadczyć jak ogólnie do niego podochodzi. Generalnie zakup zadbanego BMW e39 z V8 i manualną skrzynią biegów to szukanie igły w stogu siana, większość jest mocno wyeksploatowana.

Yhy, potwierdzam.

Przecież nikt nie kupuje V8 żeby sobie powolutku sunąć do kościoła albo na zakupy... :D

A niektórzy jeszcze gazują tą jednostkę, co po mojemu jest politycznie niepoprawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.