Skocz do zawartości

e39 99' 540i manual -- nawala vanos?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siemka, nie wyznaje sie za bardzo na v8 jak i ogolnie na benzynie, albo podobno z tymi silnikami z vanosem sa problemy i lubią klepać, facet z niemiec nagral mi film jak pracuje:

 

 

od 1:55 słychać silnik plus coś popisukuje, podejrzewam, ze jakiś pasek..

 

co o tym myślicie?

Opublikowano
Vanosy w tych silnikach zaczyna być slychać po rozgrzaniu motoru, na zimnym raczej nic nie uslyszysz. A to autko z video, torche styrane te skóry, nie ma płytki ozdobnej na popielniczce, no i typ raczej nie dba o czystość auta we wnętrzu, to moze coś świadczyć jak ogólnie do niego podochodzi. Generalnie zakup zadbanego BMW e39 z V8 i manualną skrzynią biegów to szukanie igły w stogu siana, większość jest mocno wyeksploatowana.
Opublikowano

wyciąg z historii serwisowej mowi, ze wszystko bylo robione na czas i do marca 2010 bylo serwisowane w aso...

 

na YT pelno jest m62 pracujacych jak diesle

Opublikowano

Masz racje, problem z klepiącymi Vanosami w M62TU jest powszechnie znany. Tu jest ładnie opisane co dokładnie powoduje to klepanie: http://www.rangerovers.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=31413&start=15 pod koniec 2 strony wątku gościu zaznaczył koła zębate, ktore mają wewnątrz mechanizm który klapie. Niestety przy wymianie jest sporo rozbierania i potrzeba sporo specjalnych narzędzi serwisowych BMW. Najlepiej kup wersje M62 bez Vanosów jeżeli się boisz o to klepanie.

Pozdr

 

PS.

wyciąg z historii serwisowej mowi, ze wszystko bylo robione na czas i do marca 2010 bylo serwisowane w aso...

Wiesz od kiedy sprzedający jest właścicielem auta? Czy on je serwisował w ASO czy poprzedni właścicel / le?

Opublikowano
od kwietnia 2010, poprzedni wlasciciel serwisowal je regularnie w aso bmw, takie dostalem wpisy, wszystko robione na czas, olej zawsze full synt 0w30... w teorii silnik powinien być cacko... podobno na jakiś czas pomaga zalanie np 10w60... ale raczej trzeba się liczyć z wymianą obydwu vanosow..
Opublikowano
Vanosy w tych silnikach zaczyna być slychać po rozgrzaniu motoru, na zimnym raczej nic nie uslyszysz. A to autko z video, torche styrane te skóry, nie ma płytki ozdobnej na popielniczce, no i typ raczej nie dba o czystość auta we wnętrzu, to moze coś świadczyć jak ogólnie do niego podochodzi. Generalnie zakup zadbanego BMW e39 z V8 i manualną skrzynią biegów to szukanie igły w stogu siana, większość jest mocno wyeksploatowana.

Yhy, potwierdzam.

Przecież nikt nie kupuje V8 żeby sobie powolutku sunąć do kościoła albo na zakupy... :D

A niektórzy jeszcze gazują tą jednostkę, co po mojemu jest politycznie niepoprawne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.